FANDOM

CaveIcon
Імшыстая пячора
Мшистая пещера 7
Мапа
Мшистая пещера map
Планы

Mshistaya peschera (plan)

Рэгіён Валоданне Фолкрыт
Істоты Спрыгган, мядзведзь
Квэсты Паляўнічы і дзічына
Рудныя жылы
{{{срэбная жыла}}} срэбных жыл
1 шт Жалезарудных жыл
Імшыстая пячора (арыг. Moss Mother Cavern) — пячора у гульні The Elder Scrolls V: Skyrim.
  • Коды лакацыі:

MossMotherCavernExterior01
MossMotherCavernStart

Апісанне Edit

Імшыстая пячора змесцавана ў валоданні Фолкрыт, да захаду ад Каменя Лёдзі, на паўдарог ад Рарыкстэда да самога Фолкрыта.

Гэта пячора, мабыць, адна з самых маляўнічых пячор Скайрыма. У ёй жыве асобны лясны свецік, зачынены ад чужых вачэй. Амаль у цэнтры пячоры ёсць узвышша, на якім стаіць вялікае дрэва. А недалёка, справа ад дрэва, знаходзіцца куфар.

Упершыню даследуючы пячору, галоўны герой па чарзе натыкнецца на трупы паляўнічых — Ары і Ныелса. Варта быць асцярожней, бо ў кустах сустракаюцца мядзведжыя пасткі. На дне сажалкі знаходзіцца шкілет няўдачлівага шукальніка прыгод з выпадковымі шчытом і двухручнай зброяй. Герою давядзецца адолець аднаго-двух мядзведзяў і па чарзе траіх спрыгганаў. Таксама там можна знайсці жалезнарудную і залатарудную жылы, 21 шт. барадатага моху і 8 драўняных грыбоў мору тапінэлла. На ўступах правага боку пячоры (у кустах) утоены 2 куфры з даволі нядрэннымі (узроўневымі) рэчамі.

Квэсты Edit

Прадметы Edit

Нататкі Edit

  • Колькасць і тып паказаных варожых істот змяняецца ў залежнасці ад роўня пратаганіста, але ў асноўным заўсёды будуць спрыгганы і мядзведзі.

Галерэя Edit