ON-mapicon-Руины.png Абсідыянавая цясніна
Обсидиановая теснина.png
Мапа
Дешаан-Обсидиановая теснина-Карта.png
Акруга Морраўінд
рэгіён Дешаан
Персанажы Гл. артыкул
Істоты Чумны зомбі, чумны лоўчы
Квэсты Асочваючы чуму, Пастка смерці, Вяртанне, Які нясе чуму, Усё, што засталося ад тавараў

Абсідыянавая цясніна (арыг. Obsidian Gorge) — руіны у гульні The Elder Scrolls Online.

Elements-icon.png Абагульняльны артыкул:  «Руіны (Online)».

Апісанне[edit | edit source]

Абсідыянавая цясніна — руіны, змесцаваныя ў заходняй часткі рэгіёна Дешаан, Морраўінд. Адзін са спосабаў далезці да іх — рухацца з Морнхолда на паўночны захад. Таксама можна скарыстацца сеткай дарожных свяцілішчаў. Адно з іх знаходзіцца паўднёва-заходней руін.

Абсідыянавая цясніна — натуральны праход з заходняй часткі Дешаана на ўсход, да Морнхолду, уяўлялы сабой шырокую міжгорную западзіну, па якой пракладзены гандлёвы маршрут. З поўначы і з поўдня да цясніны падступаюць высокія скалы, каранаваныя старажытнымі развалінамі, выбудаванымі кімерамі ў далёкія часы. З захаду да праходу прылягаюць раўніны, што атачаюць Нарсіс, а на ўсходзе перавал адкрываецца да рачной даліны, дзе пабудаваны горад Морнхолд. Традыцыйна гэты перавал выкарыстоўваўся размаітымі гандлярамі, лагер якіх знаходзіцца ў нізіне на захадзе цясніны. Стратэгічна важнае значэнне гэта месца мела перш за ўсё для Дома Хлаалу, аднаго з Вялікіх Хат Морраўінда, чыёй спецыялізацыяй спрадвеку з'яўлялася гандаль.

Аднак у 2Э 582 году ўсё змянілася: захад Дешаана ахапіла эпідэмія чумы Ллодаса, на фоне якой дзеяла арганізацыя Маулборн, якая паставіла сваёй мэтай зрынанне ўлады Храма Трыбунала. Войскі секты атакавалі гандляроў у Абсідыянавай цясніне і захапілі яе, тым самым абразаўшы гандлёвыя шляхі і вымусіўшы ахвотных трапіць у Морнхолд ісці акруговым шляхам праз Мут Гнаар, нядаўна разрабаваны эшлэндарамі. Хата Хлаалу адправіў у праход сваіх выведнікаў, а невялікі атрад салдатаў заняў пазіцыі ля яго заходняга выйсця. Пасля краху плана секты па інфектаванні Нарсіса, у цясніну адправіліся Нарьі Вірыян і Бяздушны, якія рашылі спыніць эпідэміі ў Пахкім суглінку.

Мэтай Нарьі Вірыян у цясніне быў алхімік Мердындрыл, стваральнік чумы Ллодаса, а вось выратаванне чальцоў Хаты Хлаалу не ўваходзіла ў яе планы. Аднак, з'яднаўшы высілкі з героем, данмерка-асасін вырашыць забіць двух зайцоў адным стрэлам. Сіламі Хлаалу ў перавале камандуе капітан Дыірыл, які адправіў сваіх выведнікаў на пазіцыі Маулборна. Яны не вярнуліся і капітан папросіць пратаганіста адшукаць іх. Выведніца Маміне знаходзіцца ля скалы недалёка ад уваходу ў цясніну. Яна распавядзе пра праўдзівыя планы Маулборна ў гэтым месцы: які ўзмацніў чуму Мердындрыл хоча заразіць ёю Морнхолд, для чаго пад маркай тавараў у горад павінны адправіцца скрыні з узорамі захворвання. Улічваючы тое, што ў праходзе знаходзіўся буйны лагер гандляроў, якія валодаюць патрэбнай для доступу ў горад дакументацыяй, дзеяць трэба хутка.

Непадалёк ад выведніцы знаходзіцца норд па імі Католл, які служыў ахоўнікам у спыненых тут гандляроў. Пасля атакі Маулборна іх скарбы засталіся замкнёнымі ў куфрах, а ключы ад іх купцы заўсёды захоўвалі пры сабе. Норд папросіць адшукаць тры ключы і выратаваць скарбы. Тутака ж, у гандлёвым лагеры, трэба здабыць чатыры маніфесты, захоўных у салдатаў Маулборна. Наступным крокам будзе пошук пазасталых жывым выведнікаў. Адзін з іх, Ліна, знаходзіцца ў вялікай пячоры ў паўночнай частцы перавалу. Уласна пячора ўяўляе сабою сістэму праходаў, што складаецца з адной вялікай залы і ўздымальнага тунэля, што вядзе на плато ў паўночна-ўсходняй частцы Абсідыянавай цясніне.

Паводле слоў Ліны Маулборн у ніжняй зале пячоры ўсталяваў тры магічныя зачуры, якія перашкаджаюць пранікненню каго-небудзь наверх. Кожны з крышталёў ахоўваецца або чараўнікамі, або чумнымі зомбі і лоўчымі. Пасля знішчэння зачуроў да справы далучацца старыя знаёмыя, Нарьі Вірыян і Варон Давэл. Паводле плана Нарьі, яна разам з героем і лучнікамі ўстане на плато з разбуранай вежай, адкуль можна знішчыць кантэйнеры з чумой, тым самым спыніўшы задуму Мердындрыла і стукнуўшы па яго слугах іх уласнай зброяй. Для гэтага трэба прычыніць стралкоў, чым і зоймуцца Бяздушны і Нарьі. Пасля некалькіх вол шараговых салдатаў секты, на плато з'явіцца камандуючы Маулборна Арвіс.

На гэтым, зрэшты, справа не скончыцца. Варон Давэл раскажа, што капітан Дыірыл з групай салдатаў адправіўся на паўднёвы бок перавалу, адшукваючы лідара Маулборна — алхіміка Мердындрыла. Улічваючы тое, што з пабітых скрынь і бочак па нізіне пашырылася чума, капітан можа апынуцца да моманту сустрэчы чумным зомбі. Але гэтага не адбылося. Разам з трыма салдатамі Дырыіл спакойна далез да паўднёвых руін і гатоў увайсці ў логава алхіміка. У Апатэкарыюме, дзе Мердындрыл стварыў чуму, знаходзяцца яго запісы пра ход стварэння інфекцыі. Страцілыя пільнасць салдаты дорага заплацілі за гэта: з дапамогай пар алхімік ператварыў іх у зомбі, спачатку шараговых ваяроў, а потым і самага капітана. У канцы-канцоў ён асабіста з'явіцца за тым, каб прыкончыць Бяздушнага, але гэта яму не атрымаецца.

Планы[edit | edit source]

Абсідыянавая цясніна
Обсидиановая теснина (план).jpg

Персанажы[edit | edit source]

Насельнікі
Ангарыл Што ценіцца Бадэрыя Еніт Валія
Варон Давэл Квэстадавец Квэстадавец Вяртае-Хвалі Галорі Тырана
Дарыілі Хлаалу Капітан Дыірыл Квэстадавец Капрал Сэрулі
Камандзір Рэнлі Камандуючы Маулборна Арвіс Католл Квэстадавец
Мердындрыл Нарьі Вірыян Квэстадавец Нівама Хлор
Які ацаняе-хрыбетнік Выведнік Ліна Квэстадавец Выведніца Маміне
Саці Сэрвас Нірыт Урэні Гімалвэл
Фэрылі Фрахджан

Квэсты[edit | edit source]

Эбанхарцкі Пакт[edit | edit source]

Пабочныя квэсты[edit | edit source]

Галерэя[edit | edit source]