The Elder Scrolls Wiki
Advertisement
OblKn9icon.jpg
Адданы збраяносец
9 Верный оруженосец.jpg
Агляд
Лакацыя Прыярат Дзевяці
Узнагарода Паножы Крыжака
Тып Квэст асноўнага сюжэту
Папярэдні квэст Літасць Стэндарра
Наступны квэст Меч Крыжака
  • Асноўны артыкул: Квэсты (Knights of the Nine)

Адданы збраяносец (арыг. The Faithful Squire) — квэст галоўнай сюжэтнай лініі у гульні The Elder Scrolls IV: Knights of the Nine.

Праходжанне[]

Пасля таго, як па навядзенню зданяў Рыцараў Дзевяці будуць сабраны ўсё вядомыя Святыя Рэліквіі Крыжака, апроч панож і мяча, варта вярнуцца ў Прыярат Дзевяці.

Там будзе чакаць Латон — збраяносец сэра Радэрыка, з якім, магчыма, пратаганіст ужо сустракаўся падчас паломніцтва. Радэрык раскажа, што пасля здзяйснення паломніцтвы, здань сэра Берыка казаў з сэрам Радэрыкам з просьбай вызваліць яго.

Неўзабаве Радэрык і Латон знайшлі пячору Андэрпалл, якая насамрэч з'яўляецца пахаванай крэпасцю. Там сэр Радэрык і знайшоў сваю смерць — ён быў забіты які не атрымаў спачын духам сэра Берыка.

Латон паспеў бегчы, прыхапіўшы з сабой паножы Крыжака, якія ён і ўручыць герою. Аднак меч застаўся ў валоданні здані. Трэба вярнуцца туды і забраць яго. Можна ўзяць з сабой у вандраванне Латона, а можна пакінуць яго ў Прыяраце Дзевяці і здабыць меч самастойна.

Нататкі[]

  • Неўзабаве пасля гэтага квэста пойдуць чуткі пра напад на капліцу Мары у Бравіле.

Стадыі квэста[]

Каб перайсці да пэўнага этапу выканання квэста, увядзіце ў кансолі:

setstage ND07 stage

дзе параметр stage — лік, этап квэста (усе этапы пералічаныя ніжэй).

Адданы збраяносец (ID: ND07)
Этап Запіс у дзенніку
20 Латон, малады збраяносец сэра Радэрыка, прыбыў у прыярат з сумнымі весткамі. Здаецца, яго спадар загінуў у сутычцы з жудасным вартавым Мяча Крыжака. Латон паспеў схавацца з Паножамі Крыжака, якія перадаў мне. Трэба адправіцца ў пячору Андэрпалл, дзе загінуў сэр Радэрык, і ў імя Дзевяці здабыць Меч Крыжака.
Стадыя, пазначаная зяленым, адпавядае паспяховага завяршэння квэста, а чырвоным — яго правалу.

Наступныя стадыі былі апушчаны, так як не маюць апісання і значэння: 0,5,10,15,100.

Template:Галоўны квэст Knights of the Nine

Advertisement