FANDOM

Антоныюс Нункіюс
Ref ID: ANTONIUS NUNCIUS
Антониус Нункиус
ManIcon
Базавая інфармацыя
Ровень 45
Здароўе 215
Мана 200
Запас сіл 344
Раса Імперац
Лакацыя Форт Інеевай Бабачкі
Квэст Хваляванні ў Фортэ Інеевай Бабачкі
Антоныюс Нункіюс (арыг. Antonius Nuncius) — персанаж у дадатку The Elder Scrolls III: Bloodmoon.

Так? Чым табе можа дапамагчы сціплы святар?
— Антоныюс пры сустрэчы

Біяграфія Edit

Святар Імперскага культу, прыпісаны да Форту Інеевай Бабачкі. Шчыра ненавідзіць месца сваёй службы і марыць пакінуць гэта прамерзлая выспа. Менавіта па гэтай прычыне ледзь не справакаваў бунт сярод салдатаў гарнізона.

Нункіюс украў пастаўкі алкагольных напояў для легіянераў і распусціў слых, быццам капітан Карыус выдаў загад пра пераклад форта на «сухі» рэжым. Гэтым ён спадзяваўся, што салдаты, пазбаўленыя апошняй радасці жыцця ў гэтым прыстанку холаду, занепадуць духам і выйдуць з падпарадкавання старэйшых па званні. Пад пошум святар збіраўся падаць рапарт пра пераклад і збегчы на «вялікую зямлю».

Планам Антоныюса не наканавана было спраўдзіцца. Выспа прыцягнула цікаўнасць Нереварына, які па просьбе капітана Карыуса і ўзяўся за высвятленне прычын нізкага баявога духу салдатаў. Вылічыць святара не склала вялікай працы. Што з ім стала надалей — гісторыя замоўчвае. Нехта кажа, што Нереварын сумленна расказаў капітану пра правіну Нункіюса, і той у кару быў пакінуты служыць на Салстхейме без надзеі на пераклад цягам яшчэ многіх гадоў. Іншыя сцвярджаюць, што герой з літасці змоўчаў пра віно святара, зваліўшы ўсё на бюракратычныя затрымкі і затрымкі ў пастаўках. Як бы там ні было, неўзабаве салдаты зноў цешыліся жыццю, прапускаючы чарговую шкляначку і паслабляючыся за адпачынкам.

Інвентар Edit

Як і належыць святару, апрануты Нункіюс даволі сціпла — у простую адзежу і ў простыя чаравікі. Аднак у кішэнях гэтага сціплага адзення можна знайсці па бутэльцы мацта і суджаммы, магчыма, з той жа партыі, што прызначалася салдатам. Таксама валодае капіталам у 250 манет. Узброены срэбным кіем.

Характарыстыкі Edit

Апроч расавых імперскіх, ведае яшчэ мноства загавораў:

Квэсты Edit

Нататкі Edit

  • Выкрадзеную выпіўку Антоныюс схаваў у сябе ў кабінеце, у шафе. Ключ ад яго ён аддасць пратаганісту, толькі калі паабяцаць не выдаваць яго правіна Карыусу. Без ключа шафу не адамкнуць нават майстру узлому замкаў.
  • У выпадку выкрыцця перад капітанам, Нункіюс будзе блукаць па свяцілішчы культу, галосячы: «Я захрас тут. Навечна… Я памру…».
  • Хоць па сюжэце ён служыць у Імперскім кульце, у рэдактары Антоныюс не пазначаны як чалец гэтай фракцыі.