FANDOM

ON-иконка-Неотмеченная локация Ануднабія
Ануднабия 13 ESOM
Мапа
Ёсць выява мапы мясцовасці з гэтай лакацыяй?
Тады, калі ласка, загрузіце яе!
Акруга Морраўінд
рэгіён Ўвардэнфэлл
Істоты Які прагне, дрэмора

Ануднабія (арыг. Anudnabia) — неадзначаная лакацыя у гульні The Elder Scrolls Online.

Elements-icon Абагульняльны артыкул:  «Лакацыі (Online: Morrowind)».

Апісанне Edit

Ануднабія — неадзначаная лакацыя, змесцаваная ва ўсходняй частцы выспы Ўвардэнфэлл, Морраўінд. Адзін са спосабаў далезці да яе — рухацца ад Садрыт Моры на ўсход. Таксама можна скарыстацца сеткай дарожных свяцілішчаў. Адно з іх знаходзіцца заходней лакацыі.

Гэта вялікія даэдрычныя руіны, што знаходзяцца на узбярэжжа Азуры, на той жа выспе, што і Садрыт Мору, да ўсходу ад горада, на беразе. Да поўначы мясцуецца радавая магільня Амарэнаў. Тут па-ранейшаму каштуюць адломкі сцен і ўзвышаюцца вежы, усё гэта ахоўваюць розныя даэдра. Некаторыя будынкі ўшчыльную прылягаюць да вод Унутранага мора. Усярэдзіну Ануднабіі трапіць немагчыма.

Самі разваліны захаваліся не вельмі добра — на іх тэрыторыі шмат расліннасці (травы, кустоў, дрэваў і гіганцкіх грыбоў), частка будынкаў абвалілася ці паўпатанула. Знадворку па Ануднабіі блукаюць розныя дрэмора, якія варожа паставяцца да чужынца. Таксама тут прысутнічаюць некалькі небяспечных якія прагнуць. Свяцілішча пабудавана ў стандартным для даэдрычных руін Ўвардэнфэлла стылі: з каменных блокаў са множнай разьбой і пісьмёнамі, з купалаватымі будынкамі і высокімі вежамі, але апроч іх, ды яшчэ сцен, практычна нічога не засталося. На тэрыторыі Ануднабіі можна выявіць цяжкі мяшок, замкнёны куфар са скарбамі, а таксама асобнік адной з кніг, якія адшукваюцца Гільдыяй чараўнікоў — «Жывыя багі».

Дасягненні Edit

Існуе дасягненне, злучанае з гэтай лакацыяй:

Абразок Дасягненне Ачкі Апісанне
Исследователь даэдра (иконка) Даследнік даэдра 10 Наведаць усё даэдрычныя руіны на Ўвардэнфэлле.

Галерэя Edit