FANDOM

LetterIcon Беднякоў ападаткавалі!
ID: 0006D6F0
Книга (Oblivion) 4
Вага: 0.1 Цана: 0 Gold Skyrim
Беднякоў ападаткавалі! (арыг. Poor Burdened by Taxes!) — запіска у гульні The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Месцазнаходжанне Edit

Тэкст Edit

Еранім Лекс, капітан Імперскай варты, нядаўна сабраў падаткі з усіх жыхароў Партовага раёна Імперскага горада. Хоць па законе ўсе жыхары Імперскага горада павінны плаціць падаткі, вось ужо 53 гады ніхто не ўжываў гэты закон да бедных і бедных жыхарам Партовага раёна.

Вартаўнікі, апытаныя «Кур'ерам», адмовіліся паведаміць пра вынікі аперацыі, але адзін з іх, які папрасіў не зваць яго імя, сказаў, што ўся аперацыя была «поўнае… як жа гэта завецца? Ну, вы ведаеце. Пачынаецца на «г». Дакладна. Гора горкае, вось што гэта такое».

У звязку з гэтым трэба паведаміць і тым, што нядаўна ў паўднёвую вартаўнічую вежу ўварваліся нейкія нягоднікі. Ананімная крыніца паведамляе, што з кабінета Еранімуса Лекса была выкрадзена невялікая сума грошай. Па дзіўным супадзенні, гэта сума ў дакладнасці роўная той, што была сабрана ў якасці падаткаў з жыхароў Партовага раёна.

Капітан Лекс ізноў заклікаў да злову скандальна вядомага злодзея, Шэрага Ліса. Ён заклікае прызначыць узнагароду за галаву правадыра зладзеяў.