FANDOM

Warning-icon
Трэба: дапоўніць, запоўніць інфабокс, замяніць выявы.

ImperialCampIcon Імперскі вайсковы лагер
Il belyi bereg
Мапа
Il belyi bereg map
Планы

Ёсць план лакацыі?
Тады, калі ласка, загрузіце яго!

Акруга Белы Захоўваў
Зоны Імперскі вайсковы лагер
Істоты Конь, трус, снежная лісіца, цмок
Квэсты Бітва за форт Дунстад
Рудныя жылы
1 Карундавых жыл
Імперскі вайсковы лагер (арыг. Pale Imperial Camp) — імперскі лагер у гульні The Elder Scrolls V: Skyrim.
  • Коды лакацыі:

MilitaryCampPaleImperial
MilitaryCampPaleImperial02
MilitaryCampPaleImperial03
MilitaryCampPaleImperial04
MilitaryCampPaleImperial05
MilitaryCampPaleImperial06
MilitaryCampPaleImperial07
MilitaryCampPaleImperial08
MilitaryCampPaleImperial09

[[Катэгорыя:]]

Апісанне Edit

Імперскі вайсковы лагер — палявы лагер Імперскага легіёна, змесцаваны заходней Данстара. Падраздзяленні, раскватараваныя ў лагеры, узначальвае легат Кастусь Тытул. Лагер уладкаваны вакол цэнтральнага вогнішча, над якім вісіць кацялок.

Трохі наводшыбе, за прычыненнем са скал, усталяваны намёт імперскага кватэрмайстра, які адказвае за захоўванне і паправу рыштунку. Насупраць уваходу ў намёт стаіць груба пазбіваны драўляны стол, на якім ляжаць сталёвы шлем, сталёвыя меч і баявая сякера, а таксама пара сталёвых кінжалаў. Апроч таго, усярэдзіне намёта стаіць скрыня, на якой ляжаць яшчэ адзін сталёвы меч і баявая сякера і прыпёрты жалезны шчыт. Побач са сталом усталяваны варштат, кавадла і вастрыльны камень. У жароўні поруч з кавадлам ляжаць мяхі.

Паўночней вогнішча ўсталяваны шэраг з трох намётаў для адпачынку імперскіх салдатаў, якіх налічваецца шасцёра чалавек, не лічачы траіх параненых у лазарэце. У намётах ёсць спальнікі, на якіх можа адпачыць кожны не варожы Імперыі падарожнік. Усходней стала ўсталяваны вялікі штабны шацёр з вялікім драўляным сталом усярэдзіне, на якім ляжыць тактычная карта Скайрыма. У правым далёкім куце ўсталявана тумбачка з выпадковым танным змесцівам. У гэтым шатры легат Кастусь Тытул праводзіць вялікую частку часу.

Побач са штабным шатром усталяваны прасторны намёт, у якім легат адпачывае. Усярэдзіне, апроч ложка, есці незамкнёны куфар з выпадковым змесцівам і прыложкавая тумбачка з рознай драбязой. Справа ад уваходу ў намёт уладкавана высякальная калода. Да поўдня ад вогнішча разгорнуты палявы лазарэт, што складаецца з вялікага шатра, злева ад якога ўсталяваны тры бочкі. Актыўная з іх толькі адна, у ёй утрымваецца выпадковы правіянт. Да яе ж прыпёрты калун. Побач з уваходам у шацёр усталявана палявая алхімічная лабараторыя. Усярэдзіне тры спальнікі, занятыя параненымі, каштуе адна балея і ляжыць пара скруткаў скрываўленых ануч. На тумбачцы стаіць пара ўзроўневых лекавых зелляў.

Справа ад лазарэта ля канавязі стаяць дзве коні, прыналежных вайскоўцам. Спроба засядлаць кожную з іх будзе расцэнена ў якасці злачынствы. Апроч таго, недалёка ад лагера жыве пара дробных істот: трусі ці снежныя лісіцы. Таксама ледзь паўднёва-заходней, на ўзвышшы ў наваколлі лагера, ёсць цмокий курган. Пройдучы паўночна-ўсходней лагера ў бок узбярэжжа, можна знайсці карундавую жылу.

Квэсты Edit

Знаходкі Edit