FANDOM

Бродрас
Ref ID: 0003598F Base ID: 00034E72
Brodras face
ManIcon
Базавая інфармацыя
Ровень 15
Здароўе 137
Мана 57
Запас сіл 263
Раса Басмер
Фракцыя Леявін, Гільдыя ваяроў, настаўніка навыкаў
Паслугі Настаўнік навыку «Цяжкія даспехі» (до 40)
Лакацыя Леявін, Гільдыя ваяроў Леявіна, Заезны двор «Пяць кіпцюроў»
Бродрас (арыг. Brodras) — персанаж у гульні The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Бродрас з Гільдыі ваяроў. Я не часта бяруся за кантракты. Галоўным чынам, я займаюся навучаннем. Цяжкія даспехі
— Бродрас пры вітанні

Біяграфія Edit

Бродрас — басмер, чалец Гільдыі ваяроў Леявіна у самым нізкім рангу «Хаўрусніка», які можа навучыць галоўнага героя навыку «Цяжкія даспехі». Не патрывае жартаў з нагоды таго, што ён, басмер, убраны ў цяжкія даспехі, таму што лічыць, што прадстаўнікі яго расы могуць не толькі красціся і страляць, але яшчэ і быць цягавітымі, як оркі. Ён занепакоены тым, што кампанія «Чорны Лес» — праблема для Гільдыі, бо яны забіраюць усе кантракты сабе і паспяхова іх выконваюць. Не выдае ніякіх квэстаў і не бярэ ўдзел у іх.

Інвентар Edit

Бродрас носіць жалезныя даспехі (усё, апроч шлема), паляўнічыя порткі і камізэлька. З абутку аддае перавагу паляўнічыя макасіны. На выпадак нападу узброены жалезнай клейморай. Можа скарыстаць загаворы школы «Аднаўленні». У яго кішэнях можна знайсці крыху золата.

Нататкі Edit

  • Пасля знішчэнні кампаніі «Чорны лес», Бродрас будзе выяўляць сваю радасць, калі спытаць у яго пра падзеі ў Леявіне: «Так, табе атрымалася прыструніць гэтых хлопцаў з „Чорнага лесу“. Выдатная праца. Зараз, спадзяюся, ля Гільдыі Леявіна будзе больш за кантракты».