FANDOM

Вернікі Фалінэсці (арыг. Falinesti Faithful) — група басмераў, занятая сыходам за чатырма святымі для лясных эльфаў месцамі: стаянкамі які ступае горада Фалінэсці. Кожная стаянка адпавядае пэўнаму сезону. Нягледзячы на знікненне гарады, гэтыя басмеры працягваюць верыць у яго вяртанне і дбайна засцерагаюць месцы стаянак, часта канфліктуючы з Дамініёнам Альдмері, які імкнецца правесці раскопы ў пошуках артэфактаў. Многія Вернікі выбудоўваюць тэорыі знікнення горада: ад выкрадання даэдрычным прынцам да таго, што Фалінэсці проста заблудзіўся. Вельмі часта ў іх узнікаюць сур'ёзныя праблемы, дапамагчы вырашыць якія можа Бяздушны.

Вядомыя чальцы Edit

Месцазнаходжанні Edit

Абразок Стаянка Рэгіён Апісанне
ON-mapicon-Руины Зімовая стаянка Грахтвуд Гэта стаянка змесцавана на ўзвышшы паўднёва-заходней Элдэн Рута. Нефрытавыя драгуны пад правадырствам генерала Эндаре пачалі раскопы ў пошуках старажытных артэфактаў.
ON-mapicon-Роща Вясновая стаянка Гріншэйд Гэта стаянка змесцавана паўночна-ўсходней Вудхарта. Лясныя оркі захапілі гай, узяўшы ў палон некаторых Вернікаў.
ON-mapicon-Роща Летняя стаянка Малабал Тор Гэта стаянка змесцавана ўсходней Гавані Велін. Пасля знікнення Фалінэсці, тут пачалі адбывацца дзіўныя рэчы. Гэта месца апанавалі агрэсіўныя даэдра.
ON-mapicon-Руины Восеньская стаянка Марка Смерці Гэта стаянка змесцавана поруч з горадам Равл'ха. Руіны тут былі захоплены культыстамі, якія паганяць святое месца.