FANDOM

Вока фалмера
ID: ГЛ. АРТЫКУЛ
Глаз фалмера
Вага: 5 Цана: 2 500 Gold Skyrim
Злучаны квэст:
Незвычайныя рэчы
Вока фалмера (арыг. Eyes of the Falmer) — артэфакт, квэставы прадмет, каштоўны камень, рознае у гульні The Elder Scrolls V: Skyrim.

Ніхто не верыў, што яны існуюць, але я іх бачыў.
Вочы снежных эльфаў!

— Безназоўны злодзей

Апісанне Edit

Вока ID
Левае вока 0001994f
Правае вока 001092b8

Вочы фалмера — унікальныя і дарагія каштоўныя камяні, што з'яўляюцца вачамі статуі Снежнага эльфа у Іркнтандзе. Довакін атрымвае іх, зняўшы з трупа Мерсера, па квэсце «Асляпленне».

Левае вока фалмера з'яўляецца ўнікальнай рэччу, якую можна прадаць Дэлвіну Мэлары. Правае вока можаце адважна прадаваць кожнаму гандляру ці ж скарыстаць для ўпрыгожання дома. Памер каменя — больш за паўметр у даўжыню.

Багі Edit

  • Магчымы баг, калі галінка квэста на продаж вока Дэлвіну Мэлары не спрацоўвае. Таму не трэба падбіраць з трупа Мерсера Фрэя левае вока, падбіраем толькі правы (левае вока пакідаем у яго ў інвентары). Выходзім з пячоры, у кансолі набіраем player.additem 0001994f 1 (г. зн. дадавана сабе ў інвентар левае вока), пасля гэтага ў кансолі набіраем setstage TGLarceny 80 (улучаецца квэст на сёмы прадмет).
Pin-icon НататкаПасля продажу Левага вока Дэлвіну Мэлары, вока перасунецца на палку з унікальнымі рэчамі ў «Буянай пляшцы – Цыстэрне». Яго можна будзе спакойна ўзяць і прадаць кожнаму гандляру.