FANDOM

Bookicon Вядзьмарства — гэта не некрамантыя!
Ёсць выява гэтага прадмета?
Тады загрузіце яго!
Аўтар: Дывайт Фір
Вядзьмарства — гэта не некрамантыя! (арыг. Sorcery is Not Necromancy!) — кніга у гульні The Elder Scrolls Online.

Тэкст Edit

Вядзьмарства — гэта не некрамантыя!
Аўтар: Дывайт Фір

Чараўнік найвялікай сілы і рэдкай адукаванасці — такі, як я — можа быць запрошаны практыкаваць сваё мастацтва амаль у кожны з куткоў шырокага Тамрыэля, так што для выхадца Морраўінда я падарожнічаў ладна. І я магу сказаць вам на падставе асабістага досведу, што дробныя мясцовыя службоўцы, па-за залежнасцю ад іх расы і культуры, паўсюдна падазроныя і бедна інфармаваны. «Вядзьмак, так?» — кажуць яны. — «Ну, мы не маем патрэбу ва ўзняцці мёртвых у гэтай юрысдыкцыі, зразумела вам?».

Не пералічыць, колькі разоў я быў уцягнены ў падобную гутарку, у той ці іншай яе форме. Гэтыя невуцкія функцыянеры з іх надмернай ганарлівасцю і паняткі не маюць пра якіх б там ні было адрозненнях у сферы таемных мастацтваў. Іх турбуе толькі тое, што кожны чараўнік нібы толькі і чакае паўночы, каб схавацца на могілках, дзе ён будзе ажыўляць трупы сваіх суседзяў і продкаў.

Імбецылы. Дурні. БЮРАКРАТЫ.

Так, вядома, гэта праўда, што вядзьмарства — адзін з прылад магіі, і мы, чараўнікі, часта што заклікаецца дапамога з Аблівіяна — у тых выпадках, калі праблему лепш развязваць шляхам разумнага ўжывання грубай сілы. Праўда і тое, што заклік духаў даэдра дзеля ажыўлення і падначаленні мерцвякоў ці зварот да душам нябожчыц для атрымання інфармацыі ці іншых паслуг — прасцей кажучы, некрамантыя — гэта адно з кірункаў школы вядзьмарства, хай і адваротнае і абразлівае па сваёй ісце. Аднак зробленая на грунце гэтага выснова, што ўсе чараўнікі дэ-факта — некраманты, з'яўляецца лжывым, якія ўводзяць у памылка і паклёпніцкім.

Тым не менш, кожны некалі быў малады, і гэта так тыповае для моладзі — эксперыментаваць з рэчамі небяспечнымі і забароненымі. Шмат часу прайшло з той пары, як я быў юнаком у Тэль Аруне, і мае ўспаміны пра пачатак Першай эры могуць быць недакладныя, але магчыма, быўшы вучнем, я мог апрабаваць парачку ажыўляльных загавораў — ні ў якім разе не на трупах тых, каго я ведаў, вядома (ці, прынамсі, не на тых, каго я ведаў добра), і толькі ненадоўга. Па маіх успамінах.

Так што, ва ўсякім разе, я ведаю, пра што кажу, калі заяўляю вам: вядзьмарства і некрамантыя — гэта РОЗНЫЯ рэчы.