FANDOM

Генерал Мандэн
Генерал Манден
WomanIcon
Базавая інфармацыя
Раса Брэтон
Фракцыя Кавенант Даггерфола, Ільвіная Варта
Лакацыя Камлорн
Квэст Заклік да з'яднання, Утоенае ў полымі
Генерал Мандэн (арыг. General Mandin) — персанаж у гульні The Elder Scrolls Online.

З усіх герояў і гераінь Камлорна, якія жылі ў мінулым і сучасных, ты, мабыць, самы неразважны. Каб адправіцца ваяваць з такой пачварай, як Фаалчу, пэўна трэба быць бесшабашным. Ты заваяваў маё захапленне
— Генерал Мандэн

Біяграфія Edit

Генерал Мандэнбрэтонка, камандзір аднаго з атрадаў Ільвінай Варты, пасланых вызваліць захоплены Фаалчу Камлорн. Але да моманту прыбыцця туды Бяздушнага сітуацыя у тых, хто абложваюць, была крытычнай — контратака вервольфаў не толькі адкінула іх ад гарадскіх сцен, але і прывяла да страты аблогавага лагера і падзяліла іх сілы напалам. Атрад Мандэн апынуўся адрэзаным ад асноўных сіл і толькі вар'яцкая атака Шазы гра-Дасык і Бяздушнага, якія здолелі прабіць калідор праз заняты вервольфамі лагер, дапамагае ўнікнуць катастрофы і зноў з'яднаць войскі.

Мандэн апынаецца адной з нешматлікіх выжылых у роспачнай сутычкі ва ўнутраным двары падчас прарыву ў горад. Пазней, калі генерал Гацье адпраўляе пратаганіста ў горад, каб той звязаўся з дзейным усярэдзіне гарадскіх сцен атрадам вартаўнікоў, якія ўзначальваюцца сынам генерала капітанам Дар'енам Гацье, Мандэн таксама дае Бяздушнаму даручэнне. Ведаючы пра тое, што поруч з Дар'енам павінен знаходзіцца яго сябар Алінон Алхімік, працоўны над лекамі ад якая ахапіла горад лікантропіі, яна перадае сабраныя для яго інгрэдыенты.

Квэсты Edit

Кавенант Даггерфола Edit