FANDOM

Гільдыя чараўнікоў Брумы (арыг. Bruma Mages Guild) — будынак у гульні The Elder Scrolls IV: Oblivion.
  • Коды лакацыі:

BrumaMagesGuild
BrumaMagesGuildBasement
BrumaMagesGuildDestroyed
BrumaMagesGuildBasementDestroyed

Апісанне Edit

Гільдыя чараўнікоў Брумы знаходзіцца ў паўночнай часткі гарады, вышэй шэрага жылых хат, побач з Гільдыяй ваяроў. Як і ўсе будынкі, Гільдыя толькі звонку здаецца аднапавярховай, жылыя памяшканні знаходзяцца ўнізе. Гэта Гільдыя не спецыялізуецца ні на адной школе магіі. У будынку дзве зоны: «Гільдыя чараўнікоў Брум» і «Гільдыя чараўнікоў — Жылыя памяшканні». Пры першым візіце сюды няможна будзе ўбачыць каджыта Дж'Скара.

Гільдыя чараўнікоў Брум Edit

У гільдыі ў многіх памяшканнях разасланы дываны, а на сценах вісяць габелены. Недалёка ад уваходных дзвярэй на падлозе знаходзіцца мазаіка са знакам Гільдыі чараўнікоў. На першым паверсе тры пакоі: вялікі пярэдні пакой, камора і алхімічная лабараторыя. У пярэднім пакоі ёсць дзве вялікія шафы, на іх палках расстаўлены кнігі. Стаіць стойка, за ёй часта можна заспець Джын Франсорык, яна прымае зноў прыбылых. Хоць асноўныя жылыя памяшканні знаходзяцца ўнізе, частка Гільдыі ўладкавала сабе пакой наверсе, на другім паверсе. У лабараторыі ёсць стойка, за якой удзень часта можна заспець алхіміка Гільдыі — Селену Аранію. Ззаду стойкі стаіць вялікая шафа, на яе палках расстаўлены алхімічныя апараты. Справа, на палках шафы меншых памераў, ляжаць магічныя скруткі і стаяць бутэлечкі з зеллямі. У каморы стаіць пустая шафа, стол з крамай, буфет, бочкі і мяшкі з запасамі. У пакоі Франсорык ля далёкай сцяны пастаўлены шырокі ложак, засланы шаўковай зялёнай посцілкай. Злева ад ложка ёсць куфар, справа стаіць камода з адзеннем і шафа з кнігамі. Бліжэй да ўваходу ёсць замкнёны пісьмовы стол з крэслам, менавіта з яго трэба будзе ўкрасці патрэбную Валанаро кнігу. Таксама ў пакоі ёсць стол з крэсламі і вялікую шафу з адзеннем.

Гільдыя чараўнікоў — Жылыя памяшканні Edit

У жылых памяшканнях чатыры пакоі і агульны калідор. Злева знаходзяцца дзве спальні. У адной з іх стаяць два ложкі, засланыя светла-зялёнымі посцілкамі. Ёсць пісьмовы стол з крэслам, камода з адзеннем і шафа з інгрэдыентамі. У другой спальні таксама два ложкі, але яны засланы чырвона-залатымі посцілкамі. Справа ў адным пакоі знаходзіцца страўня, а ў другі — лабараторыя. У страўні каштуе вялікі стол з крамамі, на стале расстаўлены посуд з ежай. У лабараторыі ёсць шафа з кнігамі, пісьмовы стол з зэдлікам, дзве шафы з адзеннем. Таксама тут ёсць пара бочак, стаяць два сталы з зэдлікамі, на сталах расстаўлены алхімічныя апараты і ляжаць інгрэдыенты. На блізкім да ўваходу стале ў паддоне з зямлёй расце няшмат грыбоў: дзве дымаватых гаварушкі, блакітная энталома і зялёная хларацыборыя.

Разбураная гільдыя Edit

Пасля пачатку квэста «Змова расчынена» у будынак Гільдыі ўварвуцца некраманты, заб'юць амаль усіх яе насельнікаў, разбураць і падпаляць будынак знутры. Каміла Лоллія будзе знаходзіцца ў пакоі часткі Гільдыі, поруч з целам Джын Франсорык. Па ўсім будынку будзе блукаць нежыць, яны нападуць на кожнага, каго заўважаць. Усюды будуць бачны сляды супраціву — ссунутыя і перакуленыя шафы, якія перакрываюць дзверныя проймы. Напэўна, чараўнікі спрабавалі замкнуцца, бо дзе-нідзе дзверы цалкам выбіты.

Квэсты Edit

Нататкі Edit

  • Пасля пачатку квэста «Змова расчынены» дзверы Гільдыі будуць заменены на падобную, якая будзе тэлепартаваць героя у разбураны будынак.
  • Каміла Лоллія з'явіцца ўсярэдзіне будынка толькі падчас квэста «Змова расчынены».

Галерэя Edit

  • Шыльда
  • Выгляд зверху
  • Пярэдні пакой
  • Селена Аранія
  • Каморка
  • Ложак Джын
  • Вялікі пісьмовы стол
  • Валанаро
  • Калідор
  • Спальня
  • Інгрэдыенты
  • Другая спальня
  • Камода і куфар
  • Сталовая
  • Сталы з інгрэдыентамі і апаратамі
  • Шафа з кнігамі
  • Каміла Лоллія
  • Разбурэння
  • Выбітыя дзверы
  • Зламаны стол