FANDOM

ON-mapicon-Гильдия магов Гільдыя чараўнікоў
Здание в Фёстхолде 5
Мапа
Ёсць выява мапы мясцовасці з гэтай лакацыяй?
Тады, калі ласка, загрузіце яе!
Акруга Выспы Саммерсэт
рэгіён Аурыдон
Бацькоўская лакацыя Фёстхолд
Персанажы Гл. артыкул
Квэсты Разарваць усе сувязі

Гільдыя чараўнікоў (арыг. Mages Guild) — гільдыя чараўнікоў у гульні The Elder Scrolls Online.

Elements-icon Абагульняльны артыкул:  «Гільдыя чараўнікоў (лакацыя)».

Апісанне Edit

Гільдыя чараўнікоў — аддзяленне Гільдыі чараўнікоў, змесцаванае ў паўднёвай часткі гарады Фёстхолд, што ў Аурыдонё, выспы Саммерсэт. Далезці да лакацыі можна, калі рухацца на захад ад гарадскога дарожнага свяцілішча. Гэта адно са шматлікіх аддзяленняў гэтай арганізацыі, што пашырыла сваю чыннасць на ўвесь Тамрыэль.

Гэта вялікі двухпавярховы будынак у паўднёвай частцы горада, выкананы ў традыцыйным альтмерскам стылі, адкрые свае дзверы пасля вызвалення горада ад даэдра, як і яшчэ два іншага захаванага будынка ў горадзе. Само аддзяленне знаходзіцца ў атачэнні не вельмі высокіх сцен, што ўтвараюць невялікі панадворак. Перад будынкам Гільдыі пабіта некалькі намётаў. Падчас бітвы за Фёстхолд аддзяленне згуляла ролю штаба супраціву. Магістрам аддзяленні з'яўляецца Алквамір, заданнем якога з'яўляецца прыцягненне ў Гільдыю новых чальцоў. Апроч яго ў будынку працуюць: містык Дайлінтыл, а таксама чараўнік Лотдуш.

Уваход вядзе ў шырокі калідор, што адчыняецца ў асноўную прастору будынка пад купалам. Падлога тут заслана дываном з выявай арла — знака альтмераў. Уздоўж сцен расстаўлены скрыні і палкі, а таксама збан з прыгожымі колерамі. Бакавыя дзверы заблакаваны. Справа ад уваходу ў асноўную залу стаіць гара скрынь, а крыху далей ля ўсходняй сцяны можна ўбачыць некалькі нізенькіх лавак і сталок. Уздоўж паўднёва-ўсходняй і паўднёва-заходняй сцен стаяць чатыры масіўныя шафы і пара камод. Тут часта можна ўбачыць чараўнікоў, якія займаюцца чытаннем. У заходняй частцы памяшкання змесцаваны абедны сталок на чатыры персоны. У цэнтры знаходзіцца зніжэнне, падлога якога заслана круглым дываном. Тут чатыры сталы ўтвараюць крыж, вакол якога расстаўлены крэслы.

Персанажы Edit

Насельнікі і гандляры
Дайлінтыл ON-icon-Мистик Куамін Лотдуш ON-icon-Маг
Намалелкаре Алквамір ON-icon-Стюард Сіныэн

Квэсты Edit

Дамініён Альдмері Edit

Галерэя Edit