FANDOM

ON-mapicon-Дорожное святилище Дарожнае свяцілішча Суда пагарды
Дорожное святилище Двора презрения
Мапа
Хладная Гавань-Дорожное святилище Суда презрения-Карта
Акруга Халодная Гавань
рэгіён Халодная Гавань

Дарожнае свяцілішча Суда пагарды (арыг. Court of Contempt Wayshrine) — дарожнае свяцілішча у гульні The Elder Scrolls Online.

Elements-icon Абагульняльны артыкул:  «Дарожныя свяцілішчы (Online)».

Апісанне Edit

Дарожнае свяцілішча Судны пагарды — адно з некалькіх дарожных свяцілішчаў рэгіёна Халодная Гавань, змесцаванага ў аднайменным плане Аблівіяна, прыналежным даэдрычнаму прынцу Молаг Бальу. Знаходзіцца яно побач з даэдрычнымі руінамі Суд пагарды. Далезці да свяцілішча можна, калі рухацца на паўночны захад ад руін.

Дарожныя свяцілішчы з'яўляюцца неадымнай часткай транспартавай сістэмы Тамрыэля часоў Міжцарствы. Яны забяспечваюць сувязь паміж тэрыторыямі кожнага з траячак супрацьстаялых альянсаў: паміж землямі гэтых фракцый і нейтральнымі рэгіёнамі, што не ўдзельнічаюць у канфлікце, а таксама паміж часткай Халоднай Гавані, якая з'яўляецца планам Молаг Бала; Завадным горадам і Артэюмам. Бяздушны можа вольна і задарма перасоўвацца паміж свяцілішчамі, калі яны, вядома, лічацца выяўленымі. Таксама герой можа перасунуцца да кожнага дарожнага свяцілішча за пэўную плату, якая будзе расці разам з роўнем персанажа.

Дарожныя свяцілішчы фармуюць шчыльную сетку па ўсім кантыненце, а ў цэнтральным Сірадыле, сталым полем бою войскаў альянсаў, яны знаходзяцца ў памежных крэпасцях — крайніх вонкавых кропках унутранай Сеткі Пераходаў, якая дазваляе перасоўвацца па гэтай часткі Тамрыэля. Хоць сістэмы і не з'яўляюцца злучанымі наўпрост, а перасоўванне ў Сірадыл з дарожных свяцілішчаў на вонкавых тэрыторыях немагчыма, такое іх месцаванне дазваляе з лёгкасцю ўжыццяўляць пераход з ахопленага вайной рэгіёна і перасоўвання ў астатні Тамрыэль. Таксама сетка дарожных свяцілішчаў злучана ў аднабаковым парадку з шэрагам лакацый: з групавымі падзямеллямі, выпрабаваннямі, хатамі гульца, прыстанкамі Прарока у Аурыдоне, Гленумбре і Стоўнфоллзе.