FANDOM

Bookicon Дачакайся наступнага разу
Ёсць выява гэтага прадмета?
Тады загрузіце яго!
Аўтар: Фулгруш гро-Отгар
Дачакайся наступнага разу (арыг. Wait Till Next Time) — кніга у гульні The Elder Scrolls Online.

Пераклад: NevarCorax (Дачакайся наступнага разу).

Elements-icon Абагульняльны артыкул:  «Кнігі (Online)».
Elements-icon Абагульняльны артыкул:  «Веды і культура».

Месцазнаходжанне Edit

Тэкст Edit

Фулгруш гро-Отгар

Калі кароль Кураг падпісала дамова Даггерфольскага Кавенанта, я, скарыстаўшыся якія адкрыліся межамі, адправіўся на пошукі новых гандлёвых магчымасцяў для Арсініума у Хай Роке і Хаммерфэлле. Я быў гатоў да таго, што мне часцяком давядзецца мірыцца са спагадным і грэблівым да сябе дачыненнем і рабіць выгляд, што не чую гучных кепікаў над оркамі, якія разносяцца ў страўнях з-за суседняга стала, ці не заўважаю, як вартаўнікі плююць мне ўслед. Аднак навошта я не быў гатоў, так гэта сустрэць такое мноства брэтонцаў і рэдгардаў, з захапленнем гаварылых пра оркскую просталінейнасць і пра тое, як хутка мы ўладжваем нашы нязгоды (хай і сілай зброі) і разыходзімся, не стаіўшы крыўды.

Тупыя людзішкі.

Яны не ўсведамляюць, што незлапомнасць шырыцца толькі на оркаў. Яны не ведаюць, што Кодэкс Малоха патрабуе, каб за кожную крыўду была заплачана свая цана — і няважна, колькі часу на гэта запатрабуецца. Яны думаюць, што зараз, калі мы сталі дбайнымі чальцамі іх каштоўнага Кавенанта, мы забудземся, як быў разбураны Арсініум, і дазволім мінуламу зарасці бадыллём.

Яны ўсміхаюцца мне — а я гляджу на іх бязглузда якія выглядаюць без іклоў ухмылкі і ўсміхаюся ў адказ, і нават кланяюся, і адпускаю жартачкі пра эльфаў. Але ўглыбіні душы я ведаю, што за разрабаваны Арсініум яны паплацяцца стакроць. Брэтонцы і рэдгарды яшчэ не ўяўляюць, што іх чакае. Ж ім невядомы таемны дэвіз, высечаны ў сэрца кожнага орка:

«Дачакайся наступнага разу».