FANDOM

Bookicon Жывыя лясы
ID: 00069877
Книга (Oblivion) 5
Вага: 1 Цана: 2 Gold Skyrim
Жывыя лясы (арыг. The Living Woods) — кніга у дадатку The Elder Scrolls IV: Shivering Isles.

Месцазнаходжанне Edit

Тэкст Edit

Жывыя лясы

Гнарлы — лясныя істоты, непадобныя ні на каго іншага. Удалечыні ад сцен Нью-Шэата іх завуць ходнымі дрэвамі. Яны вядомы сваім падабенствам са стыхійнымі элементамі. Калі гнарл падпадае атацы элементнымі сіламі агню, холаду ці электрычнасці, ён скарыстае гэту энергію, каб стаць мацней і больш. На шчасце, гэты эфект недоўгачасовы.

Па волі Шеагарата гнарл прыводзіць неасцярожнага чараўніка у лютасць і замяшанне. Ён знаходзіць супраціўляльнасць да элемента, якім яго атакуюць, але робіцца больш уразлівы да двух іншых. Разумны чараўнік хутка перамкнецца на загаворы іншых элементных сіл і скарыстае гэту асаблівасць. Неразумны ж пашкадуе, калі працягне скарыстаць той жа загавор ізноў і зноў.

У апошнія гады з'явіліся чуткі пра кавалёў, здольных скарыстаць бурштынавую жывіцу, здабываную з гнарлаў, для вырабу моцных даспехаў і зброі. Дагэтуль гэтыя плёткі не знайшлі пацверджання.

Наш аб'ём ведаў пра гнарлах куды менш аб'ёму няведання. Ніхто не змог вызначыць паў гнарла, і ці нават невыразнае, дастасоўны да іх такі панятак. Ніхто ніколі не бачыў юных ці няспелых гнарлаў. Адзін з навукоўцаў выказаў здагадку, што гнарлы нараджаюцца цалкам сфармаванымі з дрэваў, паражаных маланкай. Гэта абсурднае меркаванне пацверджання не знайшло.

Аналагічна, мы не маем ніякага ўяўлення пра іх рацыён і звычаі. Меркавана яны атрымваюць сілкаванне наўпроста ад зямлі і сонца, як дрэвы. Няма паведамленняў пра выпадкі камунікавання з імі ці нават паміж імі. Аднак складаецца ўражанне, што ў іх існуе свайго роду перамір'е з іншымі ляснымі істотамі, прыкладам, балівогамі і элітрамі.