FANDOM

Bookicon Збройнікі і броннікі нордаў
Ёсць выява гэтага прадмета?
Тады загрузіце яго!
Збройнікі і броннікі нордаў (арыг. Nord Armorers and Armsmen) — кніга у гульні The Elder Scrolls Online.

Тэкст Edit

Кавалі нордаў адчуваюць адменнае сваяцтва са сваімі мяхамі і кавадлам, абцугамі і молатам. Для норду стварэнне цудоўнай (хай і грубаватай) зброі і даспехаў гэтак жа важна, як і мастацтва валодання мячом, баявым сякерай ці молатам. Гэтыя ўменні вывучаюцца з ранняй юнацкасці і з'яўляюцца практычна абавязковымі. Па меры таго як нордскі зброевых спраў майстар дасканаліць свае навыкі, кузня робіцца яго другой хатай. Побач жа знаходзіцца і дубільная стойка, дзе шкуры ўсіх жывёл поўначы знаходзяць сваё месца адпаведна сваёй трываласці і мяккасці. Па-над накладаюцца жалезныя, сталёвыя ці карундавыя пласціны — гэтак і нараджаюцца рэчы, якія трымаюцца даўжэй і кусаюцца балючай, чым браня і зброя з кожных іншых правінцый.

Калі норды завуць свае клінкі, «якія джаляць», яны маюць на ўвазе не толькі іх адменныя рэзальныя якасці: кажуць, што забабонныя нордские кавалі дадаюць кроплю мёду дзікіх пчол ва ўсё, што ствараюць. Чаму і навошта, ніхто ўжо не ведае за даўнасцю стагоддзяў, але практыка гэта шырока пашырана. Дагэтуль ніводны норд-збройнік не пачне працу ў кузні, не кінуўшы крыху мядовых сот у ёмістасць для загартоўкі.