FANDOM

Злодзей
Ref ID: N/A Base ID: 00103512, 00103513,
00103514, 00103515
Вор (персонаж)
Базавая інфармацыя
Ровень PC × 1,1 (Дыяпазон: 6–45)
Здароўе 50 + (PC – 1,1) × 9,2
Мана 50
Запас сіл 70 + (PC – 1,1) × 7,3
Лакацыя Radiant
Злодзей (арыг. Thief) — персанаж у гульні The Elder Scrolls V: Skyrim.

thumb|239px

Апісанне Edit

Сустрэча са злодзеем — выпадковая падзея, што генеруецца сістэмай Radiant Story. Яны бываюць двух тыпаў.

Тып першы Edit

Пасля ўступу ў Гільдыю зладзеяў, у Рыфтэне і некаторых іншых месцах (прыкладам, у Рывервудзе) з'яўляецца магчымасць стукнуцца з безназоўным персанажам, пазначаным як «Злодзей». Да пратаганісту спрадвечна нейтральны і ўвагі на яго не звяртае. Ён будзе спрабаваць красці ўсё запар, завошта яго пачне пераследаваць і прыкончыць варта. Яго можна забіць самастойна і / ці абшукаць труп, што не будзе лічыцца злачынствам.

У Рыфтэне, зойдучы ў кожную хату, можна часам выявіць злодзея ўсярэдзіне. Заўважыўшы героя, ён пачне хаатычна кідацца па хаце, не ўступаючы ў дыялог. Можна або забіць яго, або пакінуць у супакоі.

Тып другой Edit

Каб сустрэць злодзея другога тыпу, уступ у Гільдыю зладзеяў не патрабуецца. Трапляюцца на дарогах. Такі злодзей мэтна падыдзе і запатрабуе 200 сэптымаў у памен на жыццё. Пры высокім роўні навыку «Красамоўства» (вышэй 75) ці чалецтве ў Гільдыі зладзеяў можна ўвільнуць ад выплаты. Іначай давядзецца ваяваць.

У абодвух выпадках з трупа можна ўзяць зброя, золата, сталовыя прылады, часам каштоўныя камяні ці камяні душ. Даспех Гільдыі зладзеяў зняць няможна, але трапляюцца зладзеі, апранутыя ў іншыя тыпы броні, і з іх цалкам можна яе зняць.

Pin-icon Нататкакалі на пратаганісту надзеты хоць бы адзін элемент Салаўінага даспеха, пры набліжэнні злодзей можа падысці і аддаць «долю героя», як кіравала ў выглядзе невялікай сумы грошай.

Багі Edit

  • У адной лакацыі могуць запар з'явіцца некалькі зладзеяў (новы злодзей з'яўляецца адразу пасля смерці іншага).
  • Зладзеі ў гарадах могуць быць спрадвечна агрэсіўныя ў адносінах да пратаганіста, і за імі будуць паляваць гараджане і варта.