FANDOM

ON-mapicon-Подземелье Злосць Торага
Злоба Торога
Мапа
Ёсць выява мапы мясцовасці з гэтай лакацыяй?
Тады, калі ласка, загрузіце яе!
Акруга Хай Рок
рэгіён Бангкарай
Персанажы Лорагду гра-Гулаш, Аграт гро-Гулаш, Тазгул гро-Гулаш
Квэсты Прэтэнзія на славу

Злосць Торага (арыг. Torog's Spite) — маленькае падзямелле у гульні The Elder Scrolls Online.

Elements-icon Абагульняльны артыкул:  «Маленькія падзямеллі».

Жалезарудная шахта, давалая некалі працу старанным брэтонскім шахцёрам, даўно ўжо закінута з-за нанёскаў оркаў з Ратгарыянскіх гор
— Загрузны экран

Апісанне Edit

Злосць Торага — шахта, змесцаваная на поўначы рэгіёна Бангкарай, Хай Рок / Хаммерфэлл. Далезці да яе можна, калі рухацца на паўночны захад ад Эвермора. Нягледзячы на тое, што гэта лакацыя з'яўляецца шахтай, на карце яна адзначана адмысловым значком.

Гэта даволі буйная шахта, змесцаваная ля падножжа Ратгарыянскіх гор на поўначы Бангкарая. Доўгі час яна не эксплуатуецца з-за нападаў оркаў-рэйдараў з Ратгара. Па стане на 2Э 582 два супраціўныя кланы арсымераў занялі памяшканні шахты: клан Маркул кантралюе ўсходнюю частку, а клан Аглук — заходнюю. Кожны з іх імкнецца заваяваць славу шляхам ліквідацыі бандытаў з шахты, нягледзячы на тое, што і Маркул, і Аглук з'яўляюцца разбойнікамі.

Уваход вядзе ў доўгі тунэль, што сыходзіць уніз да першага скрыжавання, што ахоўваецца ваярамі клана Маркул. Ёсць два шляхі: адзін на ўсход, а іншы на захад. Розніцы паміж імі практычна ніякай не, бо падзямелле ўяўляе сабою кольца. Калі ўсё ж ісці на ўсход, то Бяздушны стукнецца са мноствам ваяроў клана Маркул, паралельна знаходзячы лісты лідараў кланаў да гісторыку Мааге, якая складае хроніку і можа ўпісаць туды імя клана «збаўцы» ад бандытаў у шахце. Усходняя зала злучана шырокім праходам з цэнтральным, у якім ва ўсю кіпіць бітва паміж оркамі. Тут, на драўляным памосце, знаходзіцца бос раскопу — Лорагду гра-Гулаш і два яе браты: Тазгул і Аграт, прыналежныя да клана Аглук.

З цэнтральнай залы таксама два шляхі: на поўдзень да выйсця і на поўнач, што вядзе ў заходнія памяшканні шахты, што кантралююцца кланам Аглук. У заходняй зале ў атачэнні ваяроў клана ў пабітай бочцы ляжыць нябесны аскепак. Тунэль, вядоўца з памяшкання да выйсця таксама стаў арэнай для сутычак паміж супрацьстаялымі кланамі.

Планы Edit

Злосць Торага
Злоба Торога (план)

Квэсты Edit

Пабочныя квэсты Edit

  • «Прэтэнзія на славу» — вырашыць, какай з двух кланаў заслугоўвае славы знішчальніка бандытаў.

Дасягненні Edit

Існуе дасягненне, злучанае з гэтай лакацыяй:

Абразок Дасягненне Ачкі Апісанне
Иконка достижения (голова орка 1) Даследнік Злосці Торага 10 Даследаваць і зачысціць Злосць Торага

Галерэя Edit