FANDOM

ON-mapicon-Место крафта Кавальскі двор калавіянскага паўстання
Кузнечный двор коловианского восстания
Мапа
Ёсць выява мапы мясцовасці з гэтай лакацыяй?
Тады, калі ласка, загрузіце яе!
Акруга Сірадыл
рэгіён Залаты бераг
Персанажы Наглядніца Мініста

Кавальскі двор калавіянскага паўстання (арыг. Colovian Revolt Forge Yard) — месца для занятку рамяством у гульні The Elder Scrolls Online.

Elements-icon Абагульняльны артыкул:  «Лакацыі (Dark Brotherhood)».

Апісанне Edit

Кавальскі двор калавіянскага паўстання — лакацыя, у якой знаходзіцца адмысловае месца для занятку рамяством. Змесцавана яна на захадзе рэгіёна Залаты захоўваў, Сірадыл. У гэтай лакацыі пратаганіст зможа стварыць элементы з набору прадметаў «Здольнасць Пелінала».

Адзін са спосабаў далезці да іх — рухацца з Анвіла на паўночны захад. Таксама можна скарыстацца сеткай дарожных свяцілішчаў. Адно з іх знаходзіцца паўднёва-ўсходней лакацыі.

Гэта старая і часткова разбураная імперская вежа, пераабсталяваная пад рамесную майстэрню і абнесеная рэшткамі сцен. Тут жыве пажылая імперка па імі Мініста, якая з'яўляецца нагляднікам вежы. Яна ўпэўнена, што паўстанне Варана працягваецца, а які стаіць перад ёй героя прымае за яго кіраўніка. У невялікім панадворку злева ад уваходу знаходзіцца кавальская станцыя, а на першым паверсе вежы могуць быць знойдзены ювелірная станцыя, кравецкі станок і сталярны варштат.

Набор Edit

Здольнасць Пелінала
(арыг. Pelinal's Aptitude)
Колькасць прадметаў Апісанне бонуса
2 прадметы Дае 14-1206 адзінак да максімальнага здароўя.
3 прадмета Дае 1-129 адзінак аднаўленні цягавітасці.
4 прадметы Дае 1-129 адзінак да аднаўлення магіі.
5 прадметаў Шкода ад загавораў і зброі робіцца найвысокай з двух значэнняў.

Галерэя Edit