FANDOM

Каналізацыя Імперскай турмы (арыг. Imperial Prison Sewer) — каналізацыя у гульні The Elder Scrolls IV: Oblivion.
  • Коды лакацыі:

Dark04Dungeon01
Dark04Dungeon02
Dark04Dungeon03
Dark04Sewers01
Dark04Sewers02
Dark04Sewers03

Апісанне Edit

Каналізацыя Імперскай турмы — гэта частка каналізацыі Імперскага горада, ідучая ад яго турмы і змесцаваная на выспавай часткі берагі азёры Румарэ. Уваход змесцаваны да паўночнага ўсходу ад Імперскага горада, наадварот айлэйдскіх руін Вілверын. Усярэдзіне каналізацыі жывуць гразевыя крабы, пацукі і рыбы-забойцы, тут шэсць зон: «Каналізацыя (1)», «Каналізацыя (2)», «Каналізацыя (3)», «Свяцілішча», «Імперскае падзямелле» і «Імперская турма». Пабадзяўшыся па пяску, можна знайсці корань Нірна (кропка Н), стукнуцца з гразевымі крабамі (1-2 істоты), а нырнуўшы, стукнешся з рыбай-забойцам. Пратаганіст можа прыйсці сюды, атрымаўшы заданне Цёмнага Братэрства. Уваходная рашотка пасля ўцёкаў была замкнёна на ключ, але Вінсэнт Вальтыері дасць герою ключ, які лёгка адамкне замак. Можа здацца, што гэта той жа самы шлях, па якім пратаганіст прайшоў першым разам, але пасля ўцёкаў некаторыя шляхі былі наглуха запячатаны і герою давядзецца ісці крыху іншым шляхам.

Маркер лакацыі (кропка М на карце) знаходзіцца ля самага ўваходу.

Паблізу ад уваходу можна знайсці няшмат карысных грыбоў і сабраць з іх алхімічныя інгрэдыенты:

Каналізацыя (1) Edit

Трапіўшы сюды, пратаганіст пазнае калідоры, па якіх некалі ўцякаў з турмы. Але вось праход, праз які давялося прабірацца, зараз запячатаны і давядзецца ісці ў абыход. Тут не нікога небяспечнага, толькі на падлозе кешкаюцца пацука і поўзаюць гразевыя крабы. Калі прайсці проста, то трапіш у тупік, таму лепш адразу збочыць направа. У апошнім памяшканні на падлозе ёсць не вельмі глыбокі басейн з бруднай вадой, тым не менш, у гэтай вадзе плаваюць рыбы-забойцы.

Тут сустрэнуцца ворагі:

  • 1-3 варожых жывёльных (пацук ці гразевы краб);
  • тры рыбы-забойцы.

Каналізацыя (2) Edit

У гэтай частцы каналізацыі трапляюцца куфры са здабычай. Тут, як і ў папярэдняй частцы, няма нікога небяспечнага. Пасярэдзіне ўсё заліта вадой, але яна неглыбокая, толькі па пояс. Тут досыць проста ісці наперад і пазіраць пад ногі, каб не наступіць на пацука ці гразевага краба. У апошнім памяшканні каштуе зазірнуць у тупік справа, там каштуе куфар.

Сустрэнуцца ворагі:

  • 1-8 варожых жывёльных (пацук ці гразевы краб).

Знойдуцца трафеі:

Каналізацыя (3) Edit

Увойдучы сюды, герой апынецца ў вялікім круглым памяшканні, па краях ёсць вузкая дарожка, а пасярэдзіне знаходзіцца глыбокі басейн з вадой, у якой плаваюць рыбы-забойцы. Адзін з праходаў замкнёны (кропка У), але дзверы лёгка адкрыць, павярнуўшы ручку побач (блакітная кропка на карце). Крыху праблудзіўшы па пераходах, выйдзеш у памяшканне з дзвярамі Г, што адчыняюцца ў чацвёртую частку каналізацыі.

Сустрэнуцца ворагі:

  • дзве рыбы-забойцы;
  • 1-5 варожых жывёльных.

Перашкоды:

  • дзверы ў кропцы У, адкрываецца дыстанцыйна.

Знойдуцца скарбы:

Свяцілішча Edit

Уваходзячы сюды, лепш адразу ж пачынаць красціся, бо тут зараз ходзяць турэмныя ахоўнікі. Не перашкодзіць гэтак жа мець з сабой якія-небудзь рэчы, скруткі ці зеллі з эфектам «|Хамелеон». Патайныя дзверы, праз якія некалі пракраліся сюды асасіны Міфічнага Світанку, ужо наглуха запячатаны. Стаіць пачакаць, пакуль ахова адыдзе далей і тады ўжо асцярожна праходзіць міма, бо калі яны заўважаць героя, то тут жа нападуць. У адной з ніш сцяны (кропка Ё) як помнік загінулым знаходзіцца шчыт Легіёна, кароткі срэбны меч і дзве кветкі лісніку. Калі ў пратаганіста досыць развіты навык утойлівасці, то ён можа пракрасціся міма капітана Гепарда Мантроза і забраць яго запіску, якая ляжыць поруч з целам аднаго з асасінаў. Яго адзежа ляжыць на суседнім стале пад наглядам самага капітана, але змудраваўшы, можна забраць і яе. Прачытаўшы запіску, можна даведацца, што гэты асасін быў схоплены яшчэ жывым, але катаванні не далі ніякага выніку. Пралезшы ў вялікі пакой, стаіць трымацца ў ценях, бо сюды часта заходзіць адзін з ахоўнікаў, які патрулюе тэрыторыю.

Сустрэнуцца ворагі:

  • Капітан Гепард Мантроз;
  • два турэмныя ахоўнікі.

Знойдуцца трафеі:

  • два куфра;
  • кароткі срэбны меч, шчыт Легіёна, жалезны кінжал, сандалі з радніны, адзежу Міфічнага Світанку;
  • дзве кветкі лісніку.

Імперскае падзямелле Edit

Тут таксама блукаюць турэмнікі, каб пазбегнуць сустрэчы з імі, лепш мець з сабой якія рэчы, зеллі ці скруткі з эфектам «Выяўленне жыцця». Адразу ад уваходу каштуе зірнуць налева, тут у нішы сцяны каштуе куфар. Яшчэ адзін куфар можна знайсці ў тупіку злева ад калідора, што вядзе да дзвярэй І, якая адкрываецца ў Імперскую турму.

Сустрэнуцца ворагі:

  • два Імперскія турэмнікі.

Знойдуцца:

Імперская турма Edit

Зойдучы сюды і пралезшы па калідорах, герой неўзабаве апынецца ў той самай турэмнай камеры, з якой некалі бег. Проста насупраць усё гэтак жа замкнёны Валены Дрэт. Калі ў калідоры будзе знаходзіцца турэмны ахоўнік, трэба будзе цярпліва дачакацца яго сыходу. Можна не узломліваць дзверы ў камеру Дрэта (кропка Д), а ўзяць ключ, які ляжыць на стале пад канец калідора (блакітная кропка на карце). Апроч ключа на гэтым жа стале ляжаць дзве кнігі: «Кароткая гісторыя Імперыі, т. 3» і «Даведнік па Імперскім горадзе».

Сустрэнуцца ворагі:

  • Імперскі турэмнік;
  • Валены Дрэт.

Знойдуцца:

  • ключ ад камеры Валены Дрэта, дзве кнігі: «Кароткая гісторыя Імперыі, т. 3» і «Даведнік па Імперскім горадзе».

Перашкоды:

  • дзверы ў кропцы Д, замкнёна.

Квэсты Edit

Легенда планаў лакацыі (гл. інфабокс) Edit

  • — асноўны скарб
  • — нязначны скарб
  • — супраціў (бос)
  • — супраціў (звычайныя ворагі)
  • — супраціў (магчымыя ворагі)
  • — іншае
  • | — уваход/выйсце

Галерэя Edit

  • Выгляд на Вілверын
  • Вежа Белага Золата, бачная ад выйсця з каналізацыі
  • Краб падбірае дробкі
  • Сцёкавыя воды
  • Краб плавае
  • Глыбокі і небяспечны басейн
  • Адзін з ахоўнікаў
  • Шчыт і меч у нішы сцяны
  • Капітан Мантроз і адзежа Міфічнага Світанку на стале
  • Пакуль ахоўнік адвярнуўся, можна міма праслізнуць
  • Адкрыты таемны ўваход у турэмнай камеры
  • Валены Дрэт