Каралеўская варта (арыг. Royal Guard) — фракцыя у гульні The Elder Scrolls III: Tribunal.
Асноўныя звесткі Флаг Морнхолда.png
Лідар Ц'еныюс Деліціян
Штаб-кватэра Морнхолд, Каралеўскі палац
Чальцы фракцыі
Эва Атрэлат, Івулен Ірана, Алері Ален, Мілвэла Дрален, Алусанна, Дырадэні Фарана, Друсус Гратус, Эрвіс Верана, Каррад

Апісанне[edit | edit source]

Каралеўскі Вартавы ў поўным баявым даспеху

Каралеўская варта — салдаты караля Хэлсэта ў свеце гульні Morrowind. Сустрэць гэтых салдатаў у чырвонай брані можна ў горадзе Морнхолд, сталіцы правінцыі Морраўінд. У гульнявым сэнсе яны выконваюць тую ж функцыю, што і Імперскі легіён і Ардынатары — з'яўляюцца праваахоўнымі органамі. Аднак у першую чаргу гэтыя моцныя ваяры здраджаны каралеўскай дынастыі Морраўінда, а не Імперыі.

Больш за тое, Хэлсэт асабіста фармаваў сваю Каралеўскую Варту для сваіх асабістых мэт. Многія насельнікі сталіцы правінцыі завуць варту няйнакш як «банда ўрвіцеляў».

Варту ўзначальвае Ц'еныюс Деліціян, імперац, стары калега і сябар дзяцінства караля Хэлсэта. Каралева Барэнзія адклікаецца пра яго так: «Ц'еныюс вельмі праніклівы чалавек і выдатна разбіраецца ў людзях. І не выпадкова мой сын давярае яму амаль як сабе самаму.»

Іншым важным і адданым прадстаўніком Варты з'яўляецца Каррад, Абаронца (Чэмпіён) Хэлсэта. Хэлсэт узяў Каррада да сябе на службу, калі той паспрабаваў зрабаваць зборную сястру караля, Элісану. З той пары Каррад верай і праўдай служыць каралю. Ён маўклівы і кахае выпіць, але лепшага ваяра ўва ўсім Тамрыэле адшукаць нялёгка.

Адрозніць каралеўскую варту можна без працы — яны носяць цёмна-чырвоную браню незвычайнай формы (ставіцца да сярэдняй брані). Браня забяспечвае выдатную абарону і вельмі дарога (прыкладам, кіраса абыдзецца ў 8000 дрэйкаў). Зрэшты, браню варты немагчыма купіць, яе выдаюць толькі ўласна Вартавым.