FANDOM

Карпул Віні
Ref ID: 000198A0 Base ID: 00013266
Корпул
ManIcon
Базавая інфармацыя
Ровень 6
Здароўе 91
Мана 67
Запас сіл 67
Раса Імперац
Фракцыя Саліц'юд
Паслугі Гандляры (Skyrim)
Лакацыя Саліц'юд, Які смяецца пацук
Карпул Віні (арыг. Corpulus Vinius) — персанаж у гульні The Elder Scrolls V: Skyrim.

Біяграфія Edit

Карпул Віні — уладальнік страўні «Які смяецца пацук» у Саліц'юдзе. Калі спытаць у Карпула, чаму ён назваў так сваю страўню, то той адкажа, што ў дзяцінстве ў яго быў ручны злопацук, які, як ён кажа, мог усміхацца. Таксама, пагаварыўшы з ім, можна даведацца, што раней злопацукі былі менш. У яго ёсць сын Сорэкс Віні і дачка Мінецыя Вінія.

СваякіEdit

Дыялогі Edit

Карпул Віні бярэ ўдзел у трох сцэнках з Сорэксам і Мінецыяй.

Адкрыць / зачыніць дыялогі
Сцэнка з Сорэксам і Мінецыяй № 1
Карпул: «Тыдзень прайшоў удала, сынок! Чым гучней шумяць наведнікі, тым яны весялей, а чым весялей, тым больш марнуюць! Ведаеш, сынок, трэба б мне пайсці і пакінуць „Пацука“ табе на апеку».
Сорэкс: «Не ведаю, бацька… Мне хочацца паглядзець свет».
Мінецыя: «Давай я буду кіраваць „Пацуком“! Ты ж казаў, што я амаль такая ж разумная, як ты!»
Карпул: «Не будзь дурнічкай! Юнай дзяўчыне нягожа кіраваць барам».
Мінецыя: «А як жа „У цётачкі Фейды“ на Цмачыным Мосце? Яна сама кіруецца з барам, і ты казаў, што яна адна з тваіх любых дзяўчын!»
Сорэкс: «Ох, матулькі…»
Карпул: «Усё! Не пайду я на супакой, ніколі! І зачынім гэта пытанне!»
Сцэнка з Сорэксам і Мінецыяй № 2
Сорэкс: «Будзеш тут тырчаць, пакрыкваць на мяне і патрабаваць яшчэ мёду. Ты і так амаль пайшоў на супакой…»
Мінецыя: «Чаму б не пакінуць „Пацука“ на мяне? Я ўжо столькі пра яе ведаю!»
Карпул: «Ха! Каб дзяўчынка кіравала барам? Не смяшы мяне, Мінецыя!»
Мінецыя: «Але ж ты заўсёды казаў, што ў бары павінна быць больш за дзяўчын!»
Сорэкс: «Ха!»
Карпул: «Ну, разумееш, тут не ўсё так проста, і… так. Ведаеш што? Забудзься. Відаць, не лёс мне адысці ад спраў».
Сцэнка з Сорэксам і Мінецыяй № 3
Карпул: «Нясі яшчэ мёду, хлопец. Бочачка зусім пустой!»
Сорэкс: «Так, бацька. Якую бочачку адкрыем?»
Карпул: «Нясі кожнай, хлопец! Я не магу прымушаць наведнікаў чакаць свой мёд, нават секунду! / Любай! Толькі хутка! Не час балбатаць, калі наведнікі чакаюць!»
Мінецыя: «Нясі „Чорны верас Ягадны“ 195 года. Ён якраз павінен цалкам паспець, і ёсць яго не падаць проста зараз, ён толькі псавацца пачне. / Толькі што прывезлі бочачка „Старога залатога“ 200 года з невялікай расколінай. Лепш падаць яго, пакуль ён не сапсаваўся. / Тоўстая Жаба 190 года заўсёды ідзе на ўра. Бацьку, мабыць, варта нават ледзь падняць цану».
Сорэкс: «Добрая думка, сястрычка. Можа, табе тут трэба быць галоўнай?»
Карпул: «Так, так, добра. Толькі хутка! Людзі мёду просяць».

Інвентар Edit

Карпул Віні носіць стандартнае для карчмароў Скайрыма адзенне. Узброены жалезным кінжалам. У кішэнях у яго, апроч ключа ад страўні, можа апынуцца выпадковая колькасць манет (5-23 сэптымаў), якая-небудзь ежа і/ці напой, адмычка, кольца і/ці каралі (можа быць зачаравана) і каштоўны камень (аж да бездакорнага аметысту на роўнях вышэй 18).

Характарыстыкі Edit

По гульнявой класіфікацыі Карпул Віні з'яўляецца гандляром ежай (арыг. Vendor Food). Гэта значыць, што ў прыярытэце развіцця наступныя «зладзейскія» навыкі: красамоўства, утойлівасць і кішэнныя крадзяжы, а з баявых — аднаручная зброя і блакаванне. Ніякімі здольнасцямі і загаворамі Карпул Віні не валодае. Аднак, нізкі ровень персанажа не дае хоць наколькі-небудзь развіцца ніводнаму з іх. Навыкі, што маюць ровень вышэй базавага, паказаны ў табліцы ніжэй.

Навыкі
One-handed icon Block icon Heavy Armor icon Pickpocket icon Sneak icon Speechcraft icon Destruction icon Restoration icon Enchanting icon
27 24 20 26 22 26 20 25 20