FANDOM

Крабовое мясо (иконка)
Крабавае мяса
ID: 0003366C
Крабовое Мясо (Oblivion)
Вага: 1 Цана: 1 Gold Skyrim
Алхімічныя эфекты:
Аднаўленне атрыбута Супраціў электрычнасці
цягавітасць
Пашкоджанне запасу сіл Агнявы шчыт
Крыніца: Гразевы краб
Крабавае мяса (арыг. Crab Meat) — алхімічны інгрэдыент у гульні The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Апісанне Edit

Крабавае мяса — адна з адменнікаў ежы ў Сірадылё, здабываецца з кожнага забітага гразевага краба, улучаючы прывіднага гразевага краба, які сустракаецца ў Раю Манкара Камарана. Крабаў з вялікай імавернасцю можна сустрэць ля кожнага вадаёма, а таксама ў многіх пячорах.

Месцазнаходжанне Edit

Грязевой краб карта

Усяго ў гульні 56 асобнікаў крабавага мяса, прытым усе яны з часам аднаўляюцца.

Найвялікую колькасць інгрэдыентаў можна знайсці ў наступных месцах:

Апроч гэтага крабавае мяса прадаецца ў гандляроў ежай і алхімікаў, або задарма збіраецца ў страўнях, страўнях і кантэйнерах для ежы.

Гразевых крабаў можна сустрэць практычна ў кожных падзямеллях, дзе ёсць вада. На карце такія лакацыі пазначаны чырвонымі і памяранцавымі коламі. Вельмі шмат крабаў у розных зонах каналізацыі Імперскага горада. У тунэлях на Талас Плаза можна адшукаць ад 15 да 24 гразевых крабаў, у каналізацыі Гандлёвага раёна жыве ад 5 да 9 крабаў, у падзямеллях штаб-кватэры Імперскага легіёна пасялілася ад 8 до 11 крабаў.

Нататкі Edit

  • У рэальным свеце існуе мноства выглядаў крабаў усіх памераў, што насяляюць у кожных шырынях, у прэснай і салёнай вадзе. На гульнявога краба вельмі падобен мальтыйскі прэснаводны краб, які гэтак жа агрэсіўны, селіцца вышэй роўня вады і актыўна ўжываецца ў ежу (праўда, яго памер не перавышае 5 см).
  • На крабавае мяса дзее магія куфра архічарадзея.

Галерэя Edit