FANDOM

Chumash-abalone-necklace-icon Кудмень гаргуллі
ID: XX00F4D5
Амулет гаргульи
Вага: 0,5 Цана: 1 000 Gold Skyrim
Эфект:
Пакуль вы носіце гэты кудмень, загавор выкліку гаргуллі заклікае дадатковую гаргуллю на 30 секундаў.
Злучаны квэст:
Кудмені Сілы ночы
Зачараванне зняць немагчыма.
Кудмень гаргуллі (арыг. Amulet of the Gargoyle) — каралі у дадатку The Elder Scrolls V: Dawnguard.

Некаторыя кажуць, што сам Молаг Баль некалі ўручыў іх старажытным валадарам вампіраў. А іншыя лічаць, што гэта проста міф. Харкон не верыў у іх існаванне, хоць, магчыма, ён проста шкадаваў, што іх у яго не, і толькі маляваў абыякавасць.
— Феран Садрі

Апісанне Edit

Зроблены з жоўтага металу дзіўнага выгляду кудмень у выглядзе мініяцюрнага чэрапа, што належыць, напэўна, гаргуллі, з ланцужком, зробленай у выглядзе костак, злучаных адзін з адным колцамі-пазванкамі. Прадмет пераліваецца зелянявым магічным свячэннем. У вачніцы чэрапа інкруставаны зялёныя каштоўныя камяні.

Кудмень не мае ніякай сілы, знаходзячыся ў руках звычайнага смяротнага ці вампіра. Аднак у вампіраў, якія валодаюць дарункам лорда, кудмень узмоцніць здольнасць магіі крыві «Выклік гаргуллі», дазваляючы заклікаць дзвюх гаргулляў адначасна, але толькі калі прынята адпаведная форма. Дадатковая гаргулля існуе толькі 30 секундаў.

Месціва Edit

Кудмень можна атрымаць, уступіўшы ў клан Валкіхар і выканаўшы заданне Ферана Садрі, якое якраз і складаецца ў вяртанні гэтага кудменя клану.

Квэсты Edit

Нататкі Edit

Багі Edit

  • Кудмень можна зачараваць дадатковымі чарамі, нягледзячы на тое, што ён ужо і без таго зачараваны.