FANDOM

HeavyImperialShield Кіраса Рукі
ID: Indoril_MH_Guard_Cuirass
Кираса Руки
Абарона Вага Цана
70 90 50 000 Gold Skyrim
Трываласць 2800
Тып Кіраса
Клас Цяжкія даспехі
Кіраса Рукі (арыг. Her Hand's Cuirass) — кіраса, цяжкія даспехі у гульні The Elder Scrolls III: Tribunal.
Elements-icon Абагульняльны артыкул:  «Даспех Яе Рукі».

Апісанне Edit

Кіраса Рукі — элемент даспеха, карыстанага вылучна Найвысокімі Ардынатарамі і Рукамі Альмалэксыі у Морнхолдзе. Забяспечвае абарону для корпуса. Кіраса, што выкарыстоўваецца Рукамі Альмалэксыі, практычна не адрозніваецца ад той, што носяць Найвысокія Ардынатары, але зачаравана.

Як і Індарыльская браня, гэтыя даспехі лічацца святымі для чальцоў Ордэна, выкарыстанне кожнай версіі кірасы прывядзе да варожых дзеянняў з боку сустрэчных Найвысокіх Ардынатараў.

Зачараваная версія Edit

Кіраса, што выкарыстоўваецца Рукамі Альмалэксыі, мае аналагічную назву, выгляд і характарыстыкі, але нясе на сабе некаторыя чары, у звязку з чым на ёй можна ўбачыць характэрны для зачараваных рэчаў водбліск магіі. Кіраса зачаравана на сталы эфект адлюстраванні (5 адзінак, на сябе). ID зачараванай кірасы: Indoril_Almalexia_Cuirass.

Месцазнаходжанне Edit

  • Стандартную версію носяць Найвысокія Ардынатары, якіх можна знайсці па ўсім Морнхолду.
  • Зачараваную версію можна зняць толькі з Яе Рук (у Саласа Валора няма шчыта).

Нататка Edit

  • Зарад незачараванай версіі роўны 550 адзінкам.