FANDOM

Лагер Дзвюх Палуб
Лагерь Двух Палуб
Мапа
Лагерь Двух Палуб. Карта
Планы

Лагерь Двух Палуб. План Лагер Дзвюх Палуб

рэгіён Горы Джэрал
Зоны Лагер Дзвюх Палуб
Істоты Бандыт
Лагер Дзвюх Палуб (арыг. Two Decker Camp) — неадзначаная лакацыя у гульні The Elder Scrolls IV: Oblivion.
  • Код лакацыі:

TwoDeckerCamp

Pin-icon НататкаГэты лагер не адзначаны на мапе.

Лагер Дзвюх Палуб — гэта бандыцкі лагер, што знаходзіцца да паўночнага ўсходу ад Брумы, паміж двух адгор'яў гор Джэрал. Праз яго праходзіць безназоўная дарога, што злучае Бруму і Чэйдзінхол.

Над даўно згаслым вогнішчам на жэрдцы падвешана печаная пацук, паблізу разаслана два спальнікі (кропкі с), накрытых намётамі для абароны ад непагадзі. Поруч з адной з намётаў ёсць мяшок з зеллем лячэнні. У некалькіх метрах вышэй па схіле, на наступным уступе пабіты шацёр, што таксама належыць гэтаму лагеру. Усярэдзіне шатра, апроч спальніка, (кропка с) ёсць бочка з ежай і замкнёны куфар. Напэўна, менавіта з-за таго, што шацёр і намёты змесцаваны на розных роўнях, лагер і атрымаў сваю назву. Пратаганіст стукнецца тут з двума бандытамі (з імавернасцю ў 50 % — бандыт, 25 % — бандыт-лучнік, 12,5 % — бандыт-чараўнік і 12,5 % — сабака). Паколькі лагер змесцаваны ў нізіне паміж двума адгор'ямі гор, то адгэтуль можна толькі палюбавацца выглядамі гэтых гор.

На тэрыторыі лагера і поруч з ёй можна знайсці карысныя расліны і грыбы і сабраць з іх алхімічныя інгрэдыенты:

Герою тут сустрэнуцца ворагі:

  • два супернікі (з імавернасцю ў 50 % — бандыт, 25 % — бандыт-лучнік, 12,5 % — бандыт-чараўнік і 12,5 % — сабака).

Пратаганіст знойдзе трафеі:

Нататкі Edit

  • Маркер лагера з'явіцца на карце пасля падлучэння Unofficial Oblivion Patch.

Легенда планаў лакацыі (гл. інфабокс) Edit

  • — нязначны скарб
  • — супраціў (звычайныя ворагі)
  • — іншае

Галерэя Edit

  • Начное няспанне
  • Пад тэнтам шатра
  • Лагер Дзвюх Палуб з вышыні птушынага лёту
  • Выгляд на горы Скайрыма