FANDOM

Легге
Легге (вход)
Мапа
Легге (карта)
Планы

Легге (план)

Акруга Салстхейм
рэгіён Горы Маэсрынг
Істоты Мядзведзь, воўк
Легге (арыг. Legge) — пячора у дадатку The Elder Scrolls III: Bloodmoon.
  • Коды лакацыі:

Solstheim
Legge
-22
25

Апісанне Edit

Ледзяная пячора да поўначы ад дома Грарынга, ля месца зліцці рэк Харстрад і Ізільд.

Увойдучы ўсярэдзіну, галоўны герой выявіць якія насяляюць падзямелле дзікіх жывёл, адзін з якіх (мядзведзь) нечакана рэкне па ім агнём са сваёй пашчы. Што ўсё гэта значыць, стане зразумела пасля зачысткі пячоры.

Як робіцца ясна з дзённіка, знойдзенага сярод рэчаў, тут вырашылі пасяліцца нейкія людзі і прагналі ўсіх прабывалых у Легге звяроў. Вельмі дарэчы тут давялася магія кольцы вядзьмарскага агню, якое насіў адзін з асаднікаў. Звяры не спынялі спроб вярнуць сваё логава і, мусібыць, аднойчы іх нечаканы напад павярнулася поспехам. Асаднікі загінулі і былі з'еты, а кольца апынулася ў пузе аднаго з мядзведзяў.

Прадметы Edit

Нататкі Edit

  • Некаторыя мяркуюць, што кольца захрасла ў мядзведзя між зубоў, і ён нейкім чынам навучыўся выпускаць яго магію. На самай жа справе рухавічок гульні проста не адрознівае, ці здольная істота насіць адзенне, кольцы, кудмені і інш. і скарыстаць іх зачараванні. Калі, скажам, кудмень з чарамі на выкарыстанне апынецца ў яго інвентары, істоту зможа яго ўжыць. Баг з кольцам з Легге, мяркуючы па ўсім, быў наўмысна пакінуты ў гульні.