Лес Хірстаанг

Лес Хирстаанг (02) TESIII.jpg

Базавая інфармацыя
Тып Лес, рэгіён
Гульні Bloodmoon, Dragonborn
Кантынент Тамрыэль
Правінцыя Салстхейм

Лес Хірстаанг (арыг. Hirstaang Forest) — лес, рэгіён ў свеце The Elder Scrolls.

Апісанне[edit | edit source]

Лес Хірстаанг — самы паўднёвы з рэгіёнаў Салстхейма, абмежаваны з поўначы раўнінамі Ізінф'ер, з астатніх трох бакоў — узбярэжжам моры Зданяў. Гэта ўзгорыстая мясцовасць, пакрытая хваёвым лесам, з мяккім кліматам у параўнанні з іншымі рэгіёнамі Салстхейма. З поўначы на поўдзень лёсак перасякае рака Іггнір.

Тыповыя прадстаўнікі расліннасці лесу — беладонна і кусты падуба. З жывёльнага свету частыя сустрэчы з ваўкамі і мядзведзямі, а ўзбярэжжа моры і берагі Іггнір аблюбавалі хоркеры. Таксама лес насяляюць таямнічыя спрыгганы. Далей на поўнач, дзе лес пераходзіць у раўніны Ізінф'ер, можна ўбачыць р'ёклінгаў і шчацінаспінаў, аднак яны не заходзяць у глыб лесу.

Вандруючы па лесе, апроч дзікіх звяроў, можна сустрэць і больш за разумных насельнікаў — берсеркераў і фрызавых вядзьмарак. На ўзбярэжжы і на беразе ракі ёсць некалькі перавальных пунктаў кантрабандыстаў.

Менавіта з лесу Хірстаанг пачалося асваенне Салстхейма Імперыяй. Перш быў пабудаваны форт Іняевай Бабачкі, а пазней, ля затокі да захаду, закладзена шахцёрская асада Вароніна Скала.

Вандроўнікам настойліва рэкамендуецца наведаць гай Брадыр, дзе можна ўбачыць кола дзіўных камянёў. Па легендзе, гэта ваяры, звернутыя ў камень злым вядзьмарствам. Непадалёк, на паўночным усходзе, змесцаваны святы для скаалаў Камень Дрэва. Іншы падобны менгір — Камень Зямлі — стаіць да паўночнага захаду ад Варонінай Скалы на невялікім узгорку.

Лакацыі лесу Хірстаанг[edit | edit source]

Селішчы[edit | edit source]

Пячоры[edit | edit source]

Могільнікі і курганы[edit | edit source]

  • Курган Бладскал — пахавальны курган да паўночна-паўночна-захаду ад Варонінай Скалы. Месца знаходжання аднайменнага клінка.
  • Курган Фроссельман — курган да ўсходу ад форта, паміж утокай ракі Іггнір і затокай, што вядзе да пячор Гандрунг.
  • Курган Хіммельхост — курган да ўсходу ад утокі ракі Іггнір. Месца спачынку пірацкай каманды.
  • Курган Келсэлдолк — курган на заходнім узбярэжжы выспы, да паўднёвага захаду ад Варонінай Скалы.
  • Курган Калнб'ёрн — курган строга на захад ад Форта Іняевай Бабачкі і на паўднёвы ўсход ад Варонінай Скалы.
  • Курган Стормпфунд — курган да паўночнага захаду ад форта.

Выбітнасці[edit | edit source]

  • Гай Брадыр — гай у паўночнай частцы лесу Хірстаанг, на мяжы з раўнінамі Ізінф'ер.
  • Камень Зямлі — святы менгір скаалаў да паўночнага захаду ад Варонінай Скалы, поруч з курганом Бладскал.
  • Камень Дрэва — святы менгір скаалаў на ўсходняй ускраіне гаю Брадыр.

Галерэя[edit | edit source]

Клімат лясы Хірстаанг
Погода - Ясно (Clear).png Ясна 20 % Погода - Дождь (Rain).png Дождж 0 %
Погода - Облачно (Cloudy).png Хмарна 40 % Погода - Гроза (Thunder).png Навальніца 0 %
Погода - Пасмурно (Overcast).png Пахмурна 40 % Погода - Снег (Snow).png Снег 0 %
Погода - Туман (Foggy).png Туман 0 % Погода - Метель (Blizzard).png Завея 0 %