FANDOM

CaveIcon
Логава Сальюнда
240px
Мапа
240px
Планы

Логово Сольюнда - план Логава Сальюнда

Рэгіён Мяжа
Зоны Логава Сальюнда
Істоты Драўгр
Квэсты Выбіць драўграў з Логава Сальюнда
Рудныя жылы
5 шт. Жыл луннай руды
Логава Сальюнда (арыг. Soljund's Sinkhole) — пячора у гульні The Elder Scrolls V: Skyrim.
  • Коды лакацыі:

SoljundsSinkhole01
SoljundsSinkholeExterior

Апісанне Edit

Знаходзіцца на захадзе ад Рорыкстэда ў валоданні Мяжа.

Хоць лакацыя на карце пазначана як пячора, на справе — гэта шахта. Пасля гутаркі з Пертом (шахцёрам, які каштуе ля ўваходу ў шахту), пачнецца квэст — трэба зачысціць шахту, заселеную драўграмі. Паводле слоў Перта: яны распрацоўвалі шахту і прабілі сцяну ў нордскую магільню. Адтуль у пячоры і з'явіліся драўгры. У магільні ёсць дзверы з пасткай. Калі тузануць за рычаг (адлюстраваны на малюнку 2) тое спрацуе пастка. Для таго, каб адчыніць дзверы, трэба тузануць за два іншыя рычагі, што знаходзяцца злева і справа ад пасткі.

Нататкі Edit

  • Руіны можна таксама пачаць праходзіць у зваротнай паслядоўнасці, скарыстаўшы крык «Імклівы хапок» можна пераскочыць з аднаго балкона на іншай над праломам у крысо, і пачаць з наймоцнага драўгра (які можа быць цмачыным жрацом). Увага! У пакоі з драўграм знаходзіцца дзве стэлы, якія актывуюцца пры набліжэнні да іх Довакіна. Адна стэла рэгулярна пускае ў Довакіна агнявыя стрэлы, а другая лечыць драўгра пры зніжэнні яго здароўя (лячэнне дзее на кожнай адлегласці).
  • У шахце знаходзіцца пяць жыл месяцовай руды.
  • Здабываць месяцовую руду варта пасля праходжання квэста, які дае Перт, інакш галоўны герой рызыкуе застацца без руды зусім, бо Перт яе адніме і заплаціць толькі чвэрць належнай сумы за квэст. Калі ўсё ж пратаганіст выкапаў руду і выканаў квэст, кіруецца перад выйсцем з пячоры схаваць (дапусцім, у бочку) руду, выйсці, здаць квэст, зайсці назад і ўзяць руду.

Галерэя Edit