FANDOM

Лідыя
Ref ID: 000A2C94 Base ID: 000A2C8E
Лидия портрет
WomanIcon
Базавая інфармацыя
Ровень PC × 1 (10–50)
Здароўе 205–673
Мана 50
Запас сіл 80–212
Раса Норд
Фракцыя Вайтран, хускарлы, кампаньёны, шлюб
Лакацыя Вайтран, Хата цёплых вятроў, Цмачыная Мяжа
Квэст Цмок у небе, Шлюбныя вязі, Адраджэнне Клінкоў
Лідыя (арыг. Lydia (Skyrim)|Lydia) — персанаж у гульні The Elder Scrolls V: Skyrim.

Elements-icon Абагульняльны артыкул:  «Хускарл».

Біяграфія Edit

Лидия

Лідыя можа быць адным з першых кампаньёнаў галоўнага героя, і, хутчэй за ўсё, яна будзе першым яго хускарлом.

Лідыянордка, жыве ў горадзе Вайтран у прыёмнай зале ярла Балгруфа Старэйшага ці ў Хаце цёплых вятроў, калі галоўны герой яго набыў. Таксама па проcьбе можа пераехаць жыць у іншую хату, што належыць пратаганісту. З'яўляецца яна там пасля праходжання квэста «Цмок у небе» і атрыманні Довакінам званні тана Вайтрана за забойства першага цмока, Мірмулніра.

Бой і навыкі Edit

Характарыстыкі ўсіх хускарлаў аднолькавыя.
Дэталі гледзіце ў абагульняльным артыкуле.

Любай з іх — класічны «танк», арыентаваны на цяжкія даспехі і аднаручная зброя са шчытом. Агульныя асаблівасці:

  • Будуць аўтаматычна экіпіяваць даспехі з самым вялікім паказнікам абароны, не зважаючы на зачараванне.
  • Будуць аўтаматычна экіпіяваць зброю з самай вялікай шкодай. Гэта азначае, што хускарлам не варта даваць на захоўванне двухручная зброя датуль, пакуль навык «Кавальскае справа» галоўнага героя не будзе развіты ў дастатковай ступені, каб якасна палепшыць якая-небудзь аднаручная зброя. У адваротным выпадку экіпіяваны двухручнікам хускарл (улучаючы ГрэгараHF) рэзка страціць эфектыўнасць у боі з-за ніжэйшага роўня адпаведнага навыку.
  • Не скарыстаюць выдадзеныя ім лукі (за выняткам гнуткага старажытнага нордскага лука), ужываючы заміж гэтага паляўнічы, які маюць па змаўчанню, і якога не бачна ў іх інвентары. У версіі гульні 1.9 заміж гэтага паляўнічага лука могуць ужываць наступныя выдадзеныя героем лукі: нордскі лук героя, лук Ізгояў, лук-бізун чараўніка, гнуткі старажытны нордскі лук, чорны лук Галдура, гнуткі фалмерскі лук. Дэталёвей гл. тут.
  • Калі хускарлу выдадзены на захоўванне больш за адзін кія разбурэнні, то ён будзе скарыстаць іх у бою, ужываючы з дзвюх рук і ігнаруючы кожная іншая зброя.
  • Магіяй не валодаюць. Умеюць загойваць раны, калі ў іх у інвентары ёсць лекавае зелле.
  • Могуць самастойна падабраць кій забітага ворага ці кожны кій з падлогі падчас бітвы. Прыкладам, пры боі з Юрыкам Галдурсан могуць узяць яго пасох са стала.

Квэсты Edit

Нататкі Edit

  • Калі скарыстаць на Лідыю кожнае якое лечыць загавор (прыкладам, «Якія вылечваюць рукі »), то яна можа сказаць: «Гаючыя чары? Ты што, з храма?»
  • Калі скарыстаць на Лідыю загавор «Мужнасць», тое яна скажа: «Я ўсё магу!», калі на яе не быў накладзены падобны загавор до гэтага.
  • Падчас аблогі Вайтрана Братамі Буры знаходзіцца ў Хаце цёплых вятроў, незалежна ад таго, ці належыць хата галоўнаму герою.
  • У боі часта крычыць: «Зараз ты паплацішся!», «Табе не ўзяць верх!» ці «Калі давядзецца, я цябе заб'ю!»
    • У боі з нежыццю: «Такім, як ты, тут не месцы!»
    • У боі з людзьмі: «Не страшна паміраць?»
    • У боі з нордамі: «Ты — ганьба ўласнага роду!» ці «Думаеш, гэта годна нордаў?»
    • У боі з лясным эльфам: «Чаго табе ў лёску не сядзелася, эльф?»
    • У боі з оркам: «Памры, оркскае лайно!»
    • У боі з каджытам: «З цябе выйдзе выдатны кілімок, кіска!» ці «Ты проста як котка маёй сястры — яе мы таксама ўсыпілі!»
    • У боі з цмокам: «Бей яго! Забі цмока!» ці «Ты памрэш сёння, цмок!»
    • У боі з вервольфамі: «Давай, пачвара!» ці «Памры, бруднае стварэнне!»
    • У боі з р'ёклінгаміDB: «Не ведаю, ці то забіць, ці то моркву даць» ці «А што далей? Драпежныя трусі?»
    • У боі з прыхільнікамі Імперыі: «Скайрым для нордаў!»
    • У боі з спараджэннем попелу: «Мне не трэба ведаць хто ты, каб цябе забіць» ці «Я прайшла доўгі шлях, каб забіць цябе».
  • Падарожнічаючы з Довакінам у якасці кампаньёна, можа прамовіць шмат цікавых рэплік:
  • Калі, надзеўшы кудмень Мары, галоўны герой прызнаецца Лідыі ў каханні, а вяселле адкладзе на няпэўны час, то заміж звыклага «Гонар табе, тан» ад яе можна будзе пачуць стандартную для будучага мужа/нявесты фразу: «Трэба неадкладна звязацца з Марамалом. Мне не трываецца згуляць наша вяселле».
  • Калі ж Лідыя кажа «Благое ў мяне прадчуванне», стаіць захаваць гульню. Месца знаходжання ўтойвае пагрозу.
  • Калі жыццё Лідыі ліпіць на павуцінцы ад смерці, яна валіцца на калені. Калі ў гэты момант яе даб'юць — яна памрэ.

Багі Edit

  • Калі пакласці ёй у інвентар сталёвыя боты з акоўваннем, тое на ёй бачна, што яна надзела іх, але ў яе інвентары яны не адзначаюцца як экіпіяваныя.
  • Калі Хата цёплых вятроў яшчэ не куплена, але ўжо пачаты квэст «Бітва пры Вайтране» на боку Імперскага легіёна, тое можна заўважыць, як Лідыя бяжыць з Цмачынай Мяжы у бок Дома цёплых вятроў і заходзіць у яго, хоць хата па-ранейшаму застаецца замкнёным на ключ.
  • Па вяртанні Довакіна дахаты Лідыя (ці кожны іншы хускарл) можа сказаць: «Памыліліся адрасам?» ці «Спадзяюся, ты не збіраешся ўладкоўваць непрыемнасці. Чым магу дапамагчы?» і ў такім жа родзе.
  • Жалезныя стрэлы, якімі карыстаецца Лідыя, немагчыма падабраць і змясціць у інвентар, хоць іх можна перасоўваць.
  • Калі Лідыя складае кампанію галоўнаму герою ў даследаванні Лабірынт Шалідора, тое можа стацца, што яна не захоча яго пакідаць.
    • Развязак: загрузка ранейшага захавання.
  • Таксама часам Лідыя знікае:
    1. пры выкарыстанні кансольнай каманды сос;
    2. пры загадзе пайсці.
      • Развязак 1: увесці ў кансолі каманду player.moveto 000A2C94 — галоўнага героя тэлепартуе да месца знаходжання Лідыі.
      • Развязак 2: увесці ў кансолі каманду prid 000A2C94, а потым moveto player, — Лідыя з'явіцца поруч з галоўным героем.
    3. пасля бітвы на сценах Вайтрана. Выявіць яе можна ў турме. Найхутчэй, яна туды трапляе пасля выпадковага забойства вартаўніка.
  • Лідыя і іншыя спадарожнікі могуць знікаць у лакацыях, адкуль выйшаў герой.