FANDOM

Мазар
Мазар
ManIcon
Базавая інфармацыя
Ровень 5
Здароўе 227
Раса Каджыт
Лакацыя Гняздо Кенарці, Містраль, Набярэжная Кацінага Вока
Квэст Бура на ланцужку
Мазар (арыг. Mazar) — персанаж у гульні The Elder Scrolls Online.

Звон у галаве гэта дрэнна. Але калі ён робіцца часткай галавы… гэта добрае, аддана?
— Мазар

Біяграфія Edit

Мазаркаджыт, працоўны ў шахце селішчы Набярэжная «Кацінае вока». Ён быў там, калі пачула дзіўнае выццё, і потым нібы з ніадкуль з'явіліся ваяры, што атакавалі без жалю. На пытанне героя хто атакаваў, Мазар раскажа наступнае: «Марскія гадзюкімаармерские піраты! Мы кожны месяц плацілі ім за абарону і дазволілі ім усталяваць гэтыя дзіўныя татэмы ў нашай шахце. Але яны ніколі не бралі ўдзел у гандлі скумай! Эм. Я меў на ўвазе месяцовы цукар. Стукнуўся галавой, як бачыш». Апроч гэтага, каджыт раскажа, што піраты, пасля таго, як забілі некалькі працаўнікоў, адпусцілі выжылых, бо ведалі, што тыя не пасмеюць пошасць у адказ, дый зусім іх значна больш цікавілі ўсталяваныя татэмы. Пасля гэтага яны завалілі ўваход у шахту. На пытанне, чаму маармеры завалі ўваход, каджыт скажа: «Нейкі высокі эльф-чараўнік паспрабаваў увайсці і маармеры завалілі ўваход. На шчасце, я быў знадворку. Чараўнік спрабаваў мне нешта вытлумачыць, але я яго зусім не чуў. Тады ён сунуў мне гэту паперку і пайшоў. Вось, можа ты зразумееш, што гэта». Узяўшы паперу і параіўшы каджыту атуліцца ў бяспечным месцы, герой пазнае ад апошняга, што чараўнік шукаў іншы ўваход у пячоры. Мазар чуў чуткі пра нейкія сакрэтныя дзверы ў скалах, але ніколі сам не бачыў яе.

Квэсты Edit

  • «Свідруючы на ланцужку» — Мазар паведаміць герою пра тое, што чуў чуткі пра нейкія сакрэтныя дзверы ў скалах, праз якія можна трапіць у шахту.