FANDOM

Моранда (арыг. Moranda) — айлэйдскія руіны у гульні The Elder Scrolls IV: Oblivion.
  • Коды лакацыі:

MorandaExterior
Moranda
Moranda02
Moranda03

Elements-icon Абагульняльны артыкул:  «Айлэйдскія руіны (Oblivion)».

Апісанне Edit

Моранда — гэта сярэдняга памеру айлэйдскія руіны, змесцаваныя прыблізна пасярэдзіне паміж Корралам і Брумай, паўночней Памяранцавай дарогі, населеныя монстрамі. Тут тры зоны: «Моранда», «Моранда Аратасэль» і «Моранда Абаспанія». Пратаганісту давядзецца пабадзяцца па лесе, перш чым ён зможа знайсці гэтыя руіны, што знаходзяцца на схіле аднаго з узгоркаў сярод дрэваў. Каля нешматлікіх адломкаў на героя можа напасці які-небудзь звер, а каля ўваходу можна стукнуцца з монстрамі (0–2 істоты), падобнымі тым, што жывуць усярэдзіне руін. Калі ўстаць па схіле ўзгорка на дах руін, то можна будзе знайсці там куфар і пажывіцца яго няхітрым змесцівам.

Маркер лакацыі (кропка М) знаходзіцца ў 33 метрах ад уваходу.

Непадалёк ад руін сярод траў можна знайсці карысныя расліны і сабраць з іх алхімічныя інгрэдыенты:

Моранда Edit

Увойдучы ўсярэдзіну і пройдучы па калідоры, пратаганіст хутка трапіць на скрыжаванне, але праход злева заблакаваны адломкамі і каранямі дрэваў, што прабілі патоўк. Пройдучы направа, шукальнік прыгод натыкнецца на дзверы, замкнёную на складаны замак. Вядома ж, замак можна ўзламаць — пры наяўнасці адмычак, але лепш будзе гэту частку руін пакінуць наастатку: першае, так можна хутка выйсці з руін, а другое, там няма нічога карыснага, толькі блукаюць два ворагі. Яшчэ далей па калідоры герой трапіць на другое скрыжаванне, і зноў шлях злева заблакаваны — гэтым разам жалезнымі каўнярамі, якія можна адкрыць толькі з іншага боку. За каўнярамі схаваны адзін куфар, які могуць ахоўваць адразу пяць супернікаў. Перш чым паварочваць направа, стаіць забраць здабычу з куфра наперадзе. Справа знаходзіцца вялікі пакой няправільнай формы, у яе ўсходняй частцы схаваны адзін куфар і ходзяць два ворагі, трэці можа прыбегчы з калідора на шум бітвы. Калідор вядзе да дзвярэй у наступную частку руін.

Герою тут сустрэнуцца ворагі:

  • 7–12 супернікаў (з імавернасцю ў 80 % — монстры і 20 % — пацукі).

Герой знойдзе тут трафеі:

Пратаганіст стукнецца з перашкодамі:

  • дзверы ў кропцы Ё (замкнёна);
  • жалезная брама ў кропцы Д, можна адкрыць толькі пры выйсці з іншай зоны руін.

Моранда Аратасэль Edit

Гэта частка руін уяўляе сабою ў ісце адну вялікую залу з двума роўнямі. Герою стаіць знаходзіцца ў рэжыме утойлівасці, каб ворагі як мага пазней яго заўважылі і не змаглі такім чынам напасці вялікім натоўпам. Устаўшы ўгару па ўсходах на другі ровень залы, шукальнік прыгод зможа сабраць вэлкіндскія камяні, змешчаныя нізка на падстаўках, а таксама яму варта паглядаць па баках — тут злева ад уваходу ўсярэдзіне калоны схаваны адзін куфар, яшчэ адзін схаваны ў тупічку з правага боку. Апроч гэтага, стаіць загарнуць у кароткі тупік, у ім пад клеткай знаходзіцца камень варла і трэба проста націснуць на пліту на падлозе побач, каб клетка ўстала. Забраўшы ўсе каштоўнасці на верхнім роўні, можна асцярожна спусціцца ўніз на іншы бок, адкуль герой ізноў трапіць у першую частку руін, але вужы з яе іншага боку.

Шукальніку прыгод тут сустрэнуцца ворагі:

  • 9–15 супернікаў (з імавернасцю ў 80 % — монстры, 20 % — пацукі).

Герой знойдзе тут трафеі:

Моранда Абаспанія Edit

У гэту частку руін герой зможа трапіць праз кожную з дзвярэй, калі ён прайшоў сюды праз дзверы Б, тое зможа хутка ў выніку выйсці вонкі. Шукальнік прыгод не сустрэне тут нават пацукоў, і па вельмі простай прычыне — тут мноства ўсё яшчэ працоўных газавых пастак, якія запоўнілі ўсе калідоры і пакоі клубамі атрутнага дыму. Пратаганісту варта трымаць пад рукой лекавыя зеллі ці загаворы і хутка бегчы, каб атрымваць менш шкоды. У цэнтральным пакоі ў нішы сцяны на пастаменце стаіць айлэйдская статуэтка, якую трэба будзе аднесці Умбакана. У першым справа пакоі пад клеткай схаваны другі камень варла гэтых руін, а ў нішы сцяны ў куфры знаходзіцца ключ ад Моранды, з дапамогай якога можна будзе адамкнуць замак дзвярэй у першай часткі руін, не марнуючы часу на ўзлом.

Пратаганіст знойдзе тут скарбы:

  • айлэйдская статуэтка ў кропцы П;
  • адзін камень варла ў кропцы К;
  • два айлэйдскіх куфра з ключамі ад Моранды і двума зеллямі ў кожным у кропках О (могуць утрымваць яшчэ адзін інгрэдыент і крыху золата, змесціва не аднаўляецца);
  • два айлэйдскіх куфра з зеллямі;
  • адзін куфар з зеллямі.

Герой стукнецца з перашкодамі:

  • тры газавыя пасткі ў кропках Т.

Квэсты Edit

  • «Калекцыянер» — пратаганісту трэба здабыць і прынесці Умбакана айлэйдскую статуэтку.

Нататкі Edit

  • Гэтыя руіны можна знайсці і цалкам вывучыць, не пачынаючы квэст.
  • Моранда не адзначана на картах у некаторых выданнях гульні.
  • Усе тры зоны Моранды маюць люстраную сіметрыю па вертыкальнай восі.

Легенда планаў лакацыі (гл. інфабокс) Edit

  • — асноўны скарб
  • — нязначны скарб
  • — супраціў (бос)
  • — супраціў (звычайныя ворагі)
  • — супраціў (магчымыя ворагі)
  • |• — пастка
  • — іншае
  • | — уваход/выйсце

Галерэя Edit

  • Руіны, якія схаваліся ў лёску
  • Стары куфар на даху Моранды
  • Нячысцік
  • Пацукі і велкіндскі камень
  • Загінулая на пасту пацук
  • Пацук, нячысцік і куфар
  • Айлэйдская статуэтка ў нішы сцяны
  • Камень варла ў клубах атрутнага газу

Гл. таксама Edit