Наренэн-Дур
Вход в Норенен-Дур.jpg
Мапа
Плаза Бриндизи Дорум (План).png
Планы

Норенен-Дюр (план).jpg Наренэн-Дюр

Зоны Наренэн-Дюр, Вялікія Ўсходы, Скрыгатальныя Зубы, Цытадэль Мін Дхрур, Базыліка Боскага Шэпту, Заплаканая Пустэча
Істоты Даэдра, нежыць
Квэсты Клінок Неревара

Наренэн-Дур (арыг. Norenen-dur) — свяцілішча у дадатку The Elder Scrolls III: Tribunal.

  • Коды лакацыі:

Norenen-dur
Norenen-dur
The Grand Stair
Norenen-dur
The Teeth that Gnash
Norenen-dur
Citadel of Myn Dhrur
Norenen-dur
Basilica of Divine Whispers
Norenen-dur
The Wailingdelve

Апісанне[edit | edit source]

Наренэн-Дур ці Наренэн-Дюр — гіганцкі храмавы комплекс, змесцаваны глыбока пад Морнхолдам. Прысвечаны ён шасці Прынцам Даэдра: Азуры, Баэціі, Малакату, Мярунэсу Дагону, Молаг Бальу і Шеагарату. Ён вельмі старажытны, старэй Морнхолда і змесцаванага пад ім Бамз-Амсшэнда. Трапіць у яго можна з руін апошняга (зона «Праход Ідучага»), а сам Бамз-Амсшэнд даступны праз лаз на Плазе Брындызі Дорум.

Пабудаваны Наренэн-Дур прыблізна ў Сярэднюю Меретычную Эру. На Ўвардэнфэлле існуе падобнае свяцілішча — Альд Даэдрот, які можа і не злучаны з Наренэн-Дуром. Магчыма, гэты храм, як і храмы на Ўвардэнфэлле, пабудавала адна раса, але найхутчэй у розны час.

Нереварыну давядзецца наведаць гэтыя катакомбы ў пошуках піройлавай смолы для вяртання Праўдзіваму Полымю агнявой магіі.

Зоны[edit | edit source]

Наренэн-Дур падзелены на шэсць асобных зон:

Наренэн-Дур[edit | edit source]

Першая з секцый катакомбаў, у якую можна трапіць з «Праходу Ідучага». Зманліва ціхае месца, што мае два адгалінаванні, што вядуць на Вялікія Ўсходы (налева) і ў Скрыготныя Зубы (направа).

Шлях проста прывядзе да сутыкнення з даэдра, якія ахоўваюць гэту лакацыю. По калідору блукае агрым-тытан і стаяць два дрэмора. Углыбіні пячоры жывуць два кланфіра.

Гэта зона падзямелляў бедная на трафеі: тут не абсалютна нічога і ўсё, на што можна меркаваць, — гэта сэрцы даэдра і асабістая зброя ваяроў-дрэмора.

Вялікія Ўсходы[edit | edit source]

Дадзеная секцыя апраўдвае сваю назву — яна ўяўляе сабою ўсходы, што ідуць па сцяне каменнай залы і сканчаюцца тупіком. Відаць, што там існаваў праход, магчыма, у іншыя секцыі Наренэн-Дура, але ён блакаваны абвалам.

Вялікія Ўсходы кішаць нежыццю, што незвычайна для даэдрычнага свяцілішчы. Тут давядзецца вытрымаць сутычку са шкілетамі-ваярамі і лучнікамі. Таксама можа тройчы сустрэцца якая рэспаўніцца ўзроўневая нежыць (прыкладам, пасля 20-га роўня гэта будзе ліч).

З каштоўных рэчаў можна адзначыць хіба што зачараваныя стрэлы шкілетаў-лучнікаў. Нічога большага тут не знайсці.

Якія скрыгочуць Зубы[edit | edit source]

Падахоўная чатырма даэдра (двума навальнічнымі атранахамі і двума дрэмора) і якою рэспаўніцца ўзроўневай нежыццю, гэта секцыя ўтрымвае чатыры адамантынавыя жылы. На кожнай з іх з шанцам у 60 % можна знайсці ўзор руды. Тут можна прайсці да Цытадэлі Мін Дхрур.

Цытадэль Мін Дхрур[edit | edit source]

Прыстанак гаспадара гэтых месцаў — валадара-дрэмора Каш-Ці Друра. Друр валодае бутляй з піройлавай смалой, патрэбнай для аднаўлення Праўдзівага Полымя, але каб атрымаць яе, давядзецца даць бой як яму, гэтак і ўсёй яго свіце — двум дрэмора, двум залатым святошам, які прагне і крылатаму змроку.

Праход налева вядзе ў Базыліку. Павярнуўшыся назад, на балконе пад столлю можна заўважыць шлях да Заплаканай Пустэчы.

Базыліка Боскага Шэпту[edit | edit source]

Храмавы комплекс, прысвечаны пяці Прынцам Даэдра. Ахоўваецца трыма атранахамі (па адным ад кожнай стыхіі).

Заплаканая Пустэча[edit | edit source]

Гэта секцыя Наренэн-Дура — сапраўдная скарбніца пасля бедных на трафеі іншых зон катакомбаў. Паказвае сабой прорву, якую за доўгі час прарабіў у тоўшчы пароды падземны струмень. Пры даследаванні настойліва рэкамендуецца скарыстаць магію левітацыі.

Тут уважлівы авантурнік зможа знайсці наступныя каштоўныя прадметы:

  • Даэдрычныя кіраса і левы наплечнік — адзіныя ў гульні, не лічачы рыштунку Дывайта Фіра.
  • Шкляны левы наруч.
  • Пнеўмапастка дзьвемераў — дзвемерская сякера, адна з двух прысутных у гульні (другая ляжыць у каморцы крамы «Парэз Брытвы» у Балморе.
  • Асобнік кнігі-падручніка «Чорная страла, т. 2».
  • Дзве бутлі з піройлавай смалой. Калі світа Каш-Ці Друра занадта моцная для вашага персанажа, можна паспрабаваць пралезці ў Заплаканую Пустэчу.
  • Золата, некалькі зелляў і камянёў душ.

Адразу пасля ўваходу ў лакацыю ўгару ідзе ствол шахты. Аднак адчуванне, што ён павінен прывесці да схову, будзе зманлівым — там нічога няма.

Нататка[edit | edit source]

  • Практычна ніводны з насельнікаў Наренэн-Дура не рэспаўніцца. Вынятак складае толькі выпадковая нежыць: тры на Вялікіх Усходах і адна ў Скрыготных Зубах.

Галерэя[edit | edit source]