FANDOM

Bookicon Незвычайны густ (з аўтографам)
ID: 0006851B
Необычный вкус
Вага: 1 Цана: 30 Gold Skyrim
Незвычайны густ (з аўтографам) (арыг. Uncommon Taste - Signed) — кніга у гульні The Elder Scrolls V: Skyrim.

НататкаEdit

У гульні ёсць таксама звычайная, таннейшая версія кнігі:
Незвычайны густ

Тэкст Edit

Антон, мой стары,
адданы сябар!

Я ніколі не забудуся пра тваю дабрыню і тую гасціннасць, што зрабіла мне сямейства Віран, пакуль я жыў у Хай Року, шмат гадоў назад. Мы абодва былі маладыя, запальчывыя і дурныя, і то былі небяспечныя часы для ўсіх нас. Але нават тады мы цвёрда ведалі, як ведаем цяпер, што наша поле бою — гэта кухня. Лыжкі — нашы мячы, голад — наш вораг.

І зараз, дзякуючы тваім навучанням і нашаму сяброўству, я магу падзяліць наша каханне да брэтонскай кухні з усімі насельнікамі Тамрыэля. Ж гэта кніга - не проста складанка рэцэптаў, гэта справа ўсяго майго жыцця і довад таго, як магутны сапраўдны запал.

Твой сябар у ежы,

Гурман

Незвычайны густ

Гурман

Мае віншаванні!

Адкрыўшы гэту кнігу, вы пачалі па-сапраўднаму вялікую прыгоду, зрабілі першы крок у вандраванні па велізарным свеце брэтонскай кухні з яе мірыядамі радасцяў і дзіваў. Вам адкрыюцца пахі, густы і адчуванні гэткія вытанчаныя, што яны здадуцца нечым немагчымым у гэтым свеце. Але не, яны больш чым магчымы!

Так-так, кіруючыся старанна адабраным рэцэптам, пададзеным у гэтай кулінарнай кнізе, вы згатуеце ўзрушальныя стравы так проста, што атачальныя западозраць, што справа не абышлася без магіі. Але адзіная магія, да якой мы звернемся - гэта магія ў вашым уласным сэрцы, ваш запал да стварэння найсмачных, дзіўных страў, гатаванне якіх лёгка, а асалода ад іх - бясконца.

Пачніце з гэтай кнігі, і некалі вы таксама зможаце стаць Гурманам!

Суфле "Сонечнае святло"

Інгрэдыенты:

- 75 г каровінага сыру
- 30 г вяршковага масла
- 30 г мукі
- 270 мл малака
- дробка солі
- каліва перцу
- Кубак молатага мушкатовага арэха

Рэцэпт:

Развядзіце агонь у печкі і давядзіце да ўмеранага жару.

Нарэжце сыр дробнай стружкай, праводзячы востра навостраным эльфійскім кінжалам уздоўж цэлага кавалка.

Адлучыце бялкі ад жаўткоў і энергічна ўзбіце бялкі ў пену.

Прыступаем да гатавання фірмавага соусу "Сонечнае святло". Падпаліце масла і дадайце муку, бесперапынна мяшаючы датуль, пакуль маса не стане аднароднай. Перастаўце яе на слабы агонь і пачынайце павольна ўліваць малако. Крайне важна не спыняць мяшаць! Мяшайце соус 10 хвілін, пакуль ён не згусне. І тады, толькі тады, можна лічыць, што соус "Сонечнае святло" готаў.

Дадайце соль, перац і мушкатовы арэх, здыміце масу з агню.

Дадайце наструганы сыр, потым жаўткі. Добра размяшайце сумесь. Потым акуратна ўвядзіце ў сумесь вавёркі лыжкай, выразанай з ляшчынніку.

Асцярожна выліце сумесь у чатыры каменныя формы для суфле, напоўніўшы іх амаль (абавязкова пакіньце няшмат месца!) да краёў.

Пастаўце формы ва ўмерана гарачую печку і зачыніце дзверцы! Не адкрывайце печку цягам 25 хвілін, інакш вашы цудоўныя маленькія сонейкі ўстануць толькі для таго, каб тут жа назаўжды асесці ў бездані духоўкі.

Праз 25 хвілін выцягніце суфле і неадкладна падавайце да стала.

Угледзіце пышнасць сонца і нацешыцеся вытанчаным густам суфле "Сонечнае святло"!

Булён ле Маніфік, ці "Пышны збанок"

Інгрэдыенты:

- 480 мл курынага булёну
- 480 мл ялавічнага булёну
- 75 г вяршковага масла
- 1 драўляны збан мукі
- 120 г нарэзанай кубікамі морквы
- 60 г нарэзанай кубікамі рэпкавай цыбулі

Рэцэпт:

- Развядзіце агонь у адкрытым агмені і давядзіце да невялікага жару.
- Змяшайце ўсе інгрэдыенты ў вялікім супавым збане.
- Энергічна мяшайце!
- Калі сёрбава выгрэецца, неадкладна разлівайце яе па гліняных супавых місках!

Перад вамі фірмавая страва Гурмана - брэтонскае сёрбава "Пышны збанок"!

Але пастойце. Я ведаю, пра што вы думаеце. "І гэта ўсё? Больш нішто дадаваць не трэба? У чым жа сакрэт Гурмана?"

Вы сапраўды чакаеце, што я адкрыю вам сакрэт сваёй самай вядомай стравы? Ведаеце што? Я гэта зраблю! Сакрэт, мае дарагія сябры, гэта — вы! Так-так, сёрбава "Пышны збанок" смачная і дзіву годная. Скарыстаючы найпростыя інгрэдыенты, пералічаныя вышэй, вы створыце сёрбава, пажыўнае і простае, але ў той жа час вытанчанае і вытанчанае. Але каб зрабіць брэтонскае сёрбава сапраўды пышнай, запатрабуецца сіла ўяўлення па-сапраўднаму натхнёнага кухара. Ці ёсць у вас гэты талент?

Я падаваў да стала міскі брэтонскага сёрбава "Пышны збанок", і сталыя мужчыны галасілі ад шчасця. Ці зможаце вы здагадацца, які інгрэдыент я дадаваў?

Ці зможаце вы стварыць... магію?