FANDOM

D-LD-R
Пагаварыць з Лодам
ID: DA03Start
Поговорить с Лодом
Агляд
Квэстадавец Варта Фалкрыта
Фракцыя Фолкрыт
Лакацыя Фолкрыт
Узнагарода 50 сэптымаў
Тып [[Квэсты_({{{гульні}}})#Квэсты Прынцаў Даэдра|Квэст Прынца даэдра]]
Наступны квэст Сабака — сябар даэдра

Пагаварыць з Лодам (арыг. Speak to Lod) — квэст Прынца даэдра фракциі Фолкрыт у гульні The Elder Scrolls V: Skyrim.

D-L Кароткае праходжанне D-REdit

  1. Пагаварыць з кожным вартаўніком Фалкрыта.
  2. Пагаварыць з Лодом.
  3. (Неабавязкова) Пераканаць Лода даць палову аплаты авансам.
  4. Выявіць сабакі, Барбаса.
  5. Вярнуцца да Лоду за ўзнагародай.

D-L Апісанне D-REdit

Пры першым наведанні Фалкрыта вартаўнік ля брамы падыдзе да Довакіна і спытае, ці не бачыў той сабаку па дарозе ў горад. Ён раскажа, што які жыве ў горадзе каваль па імі Лод убачыў аднаго бадзяжнага сабаку непадалёк ад горада і паклаў вока на яе, жадаючы мець у якасці свойскай жывёлы. Героя скіруюць да Лоду, каб выведаць дэталі.

Лод больш дэталёва раскажа пра сабаку і папросіць вярнуць яе ў горад, для чаго дасць у якасці прынады свежае мяса. Яго можна пераканаць даць палову ўзнагароды авансам. Сабака знойдзецца на найблізкай дарозе за горадам. Яна сама наблізіцца і загаворыць чалавечым голасам. На гэтым дадзены квэст лічыцца выкананым і пачынаецца яго працяг — «Сабака — сябар даэдра». Да Лоду можна вярнуцца за ўзнагародай у кожны момант.

D-L Нататкі D-REdit

  • Калі ў вас паўсталі праблемы з пошукам Барбаса, не забудзьцеся ўключыць квэставы маркер, які пакажа наўпростае месціва сабакі.
  • Гэты квэст вельмі хуткі і лёгкі, але ў яго неадкладным працягу Довакіну давядзецца наведаць Пячору Хеймара, поўную вампіраў.
  • Калі Лод памірае па якой-небудзь прычыне, то гэты квэст будзе недаступны і не зможа быць завершаны, калі каваль не выдаў мяса для злову сабакі. Лод звычайна можа загінуць падчас атакі цмока на Фолкрыт. Гэта таксама азначае, што наступны квэст не пачнецца і Довакін не зможа здабыць артэфакт даэдра.