FANDOM

Пакінутая халупа
Покинутая хижина
Мапа
Покинутая хижина. Карта
Планы

Покинутая хижина. План

Пакінутая халупа (арыг. Abandoned Shack) — будынак у гульні The Elder Scrolls IV: Oblivion.
  • Код лакацыі:

ICWaterfrontAbandonedShack

Апісанне Edit

Пакінутая халупа знаходзіцца ў Партовым раёне Імперскага горада, побач з хатамі Метрэдэль і Дарэлота. Мяркуючы па назве, гэта хата, напэўна, стаяла закінутай, але цяпер у ім жывуць два сябры: данмер Дранас Ллетро і рэдгард Хіллод Злачынец. Ад халупы добра бачна возера Румарэ і процілеглы захоўваў.

Халупа невялікая, на падлозе разасланы абрынданы палавік, а сцены «упрыгожвае» павуцінне. Уваходныя дзверы ніколі не замыкаецца і сюды можа ўвайсці кожнай, гэта не будзе лічыцца парушэннем. У каміне гарыць агонь, грэючы і асвятляючы хату. Побач на падлозе разаслана два спальнікі, каля кожнага ёсць мяшок. На кожным са спальнікаў можна адпачыць, больш за тое, з гэтай халупы можна спакойна браць кожныя прадметы, што нават ляжаць усярэдзіне мяшкоў і бочак. Каля правага спальніка ляжыць кніга «Кароткая гісторыя Імперыі, т. 3» Справа ад каміна стаіць бочка з ежай, крэсла і пара кошыкаў. Бліжэй да кута можна заўважыць які валяецца на боку ўслон. Злева ад уваходу на падлозе каля мяшкоў стаяць міскі, у адной з іх ляжыць бохан хлеба і два яблыка. Яшчэ лявей ёсць штосьці накшталт каморкі, там стаіць бочка, другое крэсла і ляжыць яшчэ трохі мяшкоў.

Галерэя Edit

  • Пахмурна
  • Спальнікі каля каміна
  • Павуцінне на сценах