FANDOM

Пелагій IV
Пелагий Септим IV
Дваццаты імператар Імперыі Сэптымаў
3Э 3393Э 368
Папярэднік: Марыята Сэптым
Наступнік: Урыэль VII
Асабістая інфармацыя
Раса: імперац
Дата нараджэння: 3Э 294
Дата смерці: 3Э 368
Род: Сэптым
Маці: Элойза
Сваякі: Урыэль VI — дзядзька
Дзеці: Урыэль VII

Пелагій Сэптым IV (арыг. Pelagius Septim IV, 3Э 2943Э 368) — дваццаты імператар з дынастыі Сэптымаў, пляменнік Урыэля VI і Марыяты Сэптым.

Біяграфія Edit

Пасля забойства імператрыцы Марыяты, не якая пакінула пасля сябе законных дзяцей, і смерці Элойзы, нябожчыцы ад ліхаманкі за чатыры гады до гэтага, уладнікам Імперыі стаў дваццаціпяцігадовы сын Элойзы, Пелагій, які прыняў тытул Пелагія IV у 3Э 339.[1]

Пелагій IV працягнуў справу сваёй цёткі, паступова вяртаючы мяцежныя каралеўствы ў склад Імперыі. Нягледзячы на тое, што Пелагію было ўласціва цярплівасць Марыяты і марудлівы ход яе дзеяў, ён не змог дамагчыся таго ж поспеху. Каралеўствы так доўга карысталіся абсалютнай аўтаноміяй, што нават мяккая імперская наяўнасць выглядала занадта адыёзна.[1]

Аднак калі ў 3Э 368 Пелагій сканаў, Тамрыэль быў нашмат бліжэй да адзінства, чым нават у часы Урыэля I. Пасля смерці Пелагіюса IV трон перайшоў да яго сына, Урыэлю Сэптыму VII.[1]

Падчас кіравання Пелагій IV, як і два яго папярэднікі, з падозраннем ставіўся да Псіджыкам, адмаўляючыся прымаць амбасадараў з выспы Артэйум у Імперскім горадзе.[2] Па некаторых звестках, ён інвеставаў значныя сродкі ў развіццё інфраструктуры Імперыі, складаючы кантракты з Будаўнічай камісіяй лорда Ванэка пра пабудову дарог і мастоў, асушванні балотаў і змаганню з кантрабандыстамі, то бок пра ўсім, што магло спрыяць развіццю гандлю.[3]

Папярэднік:

Імператар Імперыі Сэптымаў
3Э 3393Э 368

Наступнік:
Марыята Урыэль VII

Крыніцы Edit

  1. 1,0 1,1 1,2 «Кароткая гісторыя Імперыі, т. 4» — Стронах да'Тродж III.
  2. «Фрагмент: Пра Артэйуме» — Тулава ці-Ансельма.
  3. «Арганіянскі даклад, кніга 1» — Вогін Джарт.