FANDOM

Bookicon Песня пра Пелінале, т. 8
ID: 0001AF91
Book04Green
Вага: 1 Цана: 5 Gold Skyrim

Bookicon Песня пра Пелінале, т. 8
ID: XX000ED5
Книга (Oblivion) 9
Вага: 1 Цана: 150 Gold Skyrim

Песня пра Пелінале, т. 8 (арыг. The Song of Pelinal, Book VIII) — кніга у некалькіх гульнях серыі The Elder Scrolls.
Elements-icon Абагульняльны артыкул:  «Песня пра Пелінале».

Месцазнаходжанне Edit

Knights of the Nine Edit

Skyrim Edit

Тэкст Edit

Песня пра Пелінале
Том 8. Пра яго шчыроту пры сконе Ал-Эш

[Ад рэдактара. Гэта найстаражытны і найболей фрагментарны з усіх тэкстаў пра Пелінала. Аднак ён блізкі да арыгінальнага гучання Песні, таму мае вялікую каштоўнасць, нягледзячы на кароткасць. Дзіўна: выходзіць, што Пелінал быў на божай пасцелі Алессіі, хоць быў забіты Умарылам істотна раней (за гады да скону Алессіі). Некаторыя навукоўцы мяркуюць, што гэты фрагмент не з'яўляецца часткай «Песні пра Пелінала», аднак большасць прызнае яго сапраўднасць. Спрэчкі пра яго значнасць не змаўкаюць дагэтуль.]

«… і пакінуў цябе шукаць падтрымкі ля маёй іншай паловы, хто прынясе святло той ідэі смяротных, што дае [Багам] вялікую радасць, ідэі волі; яна не дадзена нават Нябёсам у поўнай меры, таму што Бацька наш, … [тэкст згублены] … у тыя першыя [дні/душы/падзеі] да Пагаднення … што адлюстроўваецца ў нашай зямной утрапёнасці. [Дазволь нам] зараз узяць цябе Наверх. Мы [пакажам] нашы праўдзівыя твары… [якія бураць] адзін аднаго ў амнезіі кожнага Стагоддзя».