FANDOM

Сreature-Ghost

Апісанне Edit

Прывіды (здані) — гэта душы мёртвых, якія выдаюць жудасны, пужалы, адваротны гук. Прывіды з'яўляюцца неспакойнымі духамі розных грамадзянаў Скайрыма. Гэтыя субтэльныя духі нябожчыц, вярнуліся з адзінай мэтай: пераследаваць і знішчаць усіх жывых, хоць часам сустракаюцца прывіды, якія пры сустрэчы з пратаганістам пусцяцца наўцёкі ці схаваюцца за сценамі. У такім разе яны нападуць толькі калі Довакін пачне браць змесціва куфраў ці проста спрабаваць панесці некаторыя прадметы. Кінутыя падзямеллі — звычайнае месца рассялення зданяў. Іх экіпіяванне рознае, хоць яны, зазвычай, узброены дрэнна. Тым не менш яны могуць апынуцца пагрозай для шукальнікаў прыгод на ранніх роўнях у звязку з устойлівасцю да звычайнага выгляду атакі (не магічнай). Пасля сябе пакідаюць эктаплазму.

Выгляды прывідаў Edit

Здані-мужчыны скарыстаюць двухручная зброя, а кабеты — магію халады. Калі вы сустрэлі двух процілеглых па падлозе прывідаў, то яны будуць скарыстаць хітрую тактыку. Кабета будзе замарожваць, а мужчына наносіць магутныя ўдары зброяй.

У гульні сустракаюцца наступныя выгляды зданяў:

Трафеі Edit

Пераможаная здань разувасабіцца, а на месцы рэштак будзе эктаплазма і, магчыма, карысныя прадметы, якімі валодаў здань.

Pin-icon НататкаДа шкадавання ці да радасці, у гульні зданню стаць немагчыма, толькі калі выпіць зелле ці знайсці крык, якія дазваляюць зраўнацца фантому. Шаблон:Істоты (Skyrim)