FANDOM

Пячора Агнявога Света (арыг. Fyrelight Cave) — пячора у гульні The Elder Scrolls IV: Oblivion.
  • Коды лакацыі:

FyrelightCaveExterior02
FyrelightCave
FyrelightCave02
FyrelightCave03

Апісанне Edit

Пячора Агнявога Света — гэта сярэдняга памеру пячора, што знаходзіцца паміж Скінградам і Кватчем, да захаду ад першага, да поўдню ад свяцілішчы Мерыдыі, непадалёк ад Залаты дарогі. Пячора захоплена монстрамі, у ёй тры зоны: «Пячора Агнявога Света», «Агнявое Святло — Глыбінны каньён» і «Агнявое Святло — Забытае балота». Ля гэтай пячоры два ўваходы, адзін амаль проста на дарозе (кропка Б), уторай змесцаваны паўночней крыху вышэй дарагія (кропка А). Паблізу ад пячоры блукае істота лесу, а галоўны (у кропцы А) уваход могуць ахоўваць монстры (0–2 істоты). Удзень у добрае надвор'е адгэтуль можна палюбавацца ўзгоркамі Валенвуда.

Маркер лакацыі (кропка М на карце) змесцаваны ў 43 метрах ад галоўнага ўваходу.

Паблізу ад уваходаў сярод траў можна знайсці карысныя расліны і сабраць з іх алхімічныя інгрэдыенты:

Пячора Агнявога Света Edit

У пячору можна зайсці праз кожны ўваход, але калі зайсці праз дзверы Б, то трапіўшы ў другую зону пячоры праз дзверы В, герой апынецца ў глыбокім разломе, з яго амаль немагчыма трапіць наверх нават пры высокім навыку акрабатыкі. Таму лепш уваходзіць праз галоўны ўваход (кропка А), хоць там таксама ёсць свае небяспекі. Трапіўшы ўсярэдзіну праз дзверы А, апынаешся на дне вялікай каверны, угары могуць блукае два ворагі. На верхнім роўні гэтай каверны проста над уваходам нехта развёў вялікае дымлівае вогнішча, святло якога зараз прыцягвае толькі монстраў. Адгэтуль ёсць два шляхі, тунэль справа вядзе ў каверну з адтулінай у крысо, саскочыўшы ў яго, трапляеш у тыя ж тунэлі, у якія можна зайсці праз дзверы Б. Тунэль злева вядзе міма пасткі і яшчэ праз дзве каверны да замкнёнай дзверы ў кропцы Г, адчынянай у другую частку пячоры.

Тут сустрэнуцца ворагі:

  • 2–8 супернікаў (з імавернасць у 80 % — монстр, 20 % — пацук).

Знойдуцца трафеі:

Перашкоды:

  • дзверы ў кропцы Г, замкнёна;
  • націскная плаціна ў кропцы Е, актывуе шыпатае ядро ў кропцы Д.

Агнявое Святло — Глыбінны Каньён Edit

Калі пратаганіст зайшоў сюды праз дзверы В, тое наўрад зможа пайсці далёка. Праўда, адразу каля дзвярэй схаваны галоўны скарб гэтай пячоры, так што можна і не ісці далей, а проста забраць яго і вярнуцца вонкі. Калі ж прайсці ў канец разлому, то трапляеш у невялікую тупіковую каверну, там у куфры (кропка о) схаваны ключ ад пячоры Агнявога Света, якім лёгка можна адамкнуць дзверы Г. Наверх можна трапіць толькі з вялікімі намаганнямі, значна прасцей выйсці і зайсці наноў, але ўжо праз іншыя дзверы. Зойдучы праз дзверы Г, можна ўбачыць у тупіку злева дзіўную карціну – там гарыць вогнішча і нават каштуе ўслон побач. Цалкам імаверна, што некалі ў гэтай пячоры жылі ці хаваліся бандыты, але потым монстры выгналі іх адтуль. У далёкім канцы двухузроўневай каверны ёсць дзверы (кропка Д), яна адкрываецца ў трэцюю частку пячоры.

Тут сустрэнуцца ворагі:

  • 1–4 монстры;
  • тры супернікі (з імавернасцю ў 80 % — монстр, 20 % — пацук).

Знойдуцца скарбы:

  • куфар боса-монстра ў кропцы З (замкнёны);
  • куфар у кропцы о (утрымвае ключ ад пячоры Агнявога Света, змесціва не аднаўляецца);
  • тры куфра (адзін замкнёны);
  • тры каменныя грыбы і 14 пучкоў гіфаломы.

Агнявое Святло — Забытае балота Edit

Трапіўшы ўсярэдзіну, у першай вялікай каверне можна стукнуцца адразу з некалькімі супернікамі. Тут ёсць разлом, цалкам запоўнены вадой, але праз яго лёгка пераскочыць, або проста перайсці па каранях дрэваў, што ўтвараюць адмысловыя масты. Зрэшты, нават выпадковае паданне ў разлом нічым не пагражае – з аднаго боку ўсярэдзіне разлому ёсць прыродныя ўсходы з камянёў, па ёй лёгка выбрацца назад. А можна і праплысці наперад, там досыць паветраных кішэняў, каб дасягнуць наступных дзвюх кавернаў, у адной з іх схавана два куфры. Калі ж не ныраць у разлом, а прайсці наперад, то там ёсць тунэль, што вядзе ў цалкам замкнёнае кольца з некалькіх кавернаў і тунэляў. У далёкім канцы гэтай зоны проста на куфры ляжыць цела шукальніка прыгод (кропка И), мабыць, яго забілі тутэйшыя насельнікі ў той момант, калі ён збіраўся забраць здабычу з таго самага куфра. Ля гэтай зоны ёсць невялікае тупіковае адгалінаванне, у ім стаяць два куфры.

Тут сустрэнуцца ворагі:

  • 3–6 монстраў;
  • 4 супернікі (з імавернасцю ў 80 % — монстр, 20 % — пацук).

Знойдуцца трафеі:

  • сем куфраў (два замкнёны);
  • тры каменныя грыбы і 24 пучкі гіфаломы.

Легенда планаў лакацыі (гл. інфабокс) Edit

  • — асноўны скарб
  • — нязначны скарб
  • — супраціў (бос)
  • — супраціў (звычайныя ворагі)
  • — супраціў (магчымыя ворагі)
  • |• — пастка
  • — іншае
  • | — уваход/выйсце

Галерэя Edit

  • Другі ўваход
  • Выгляд ад другога ўваходу
  • Узгоркі Валенвуда
  • Пацук вартуе грыбы і куфар
  • Панаставілі тут кожнага
  • Зараснікі гіфаломы пад аховай
  • Дзірка ўніз
  • Монстры грэюцца ля вогнішча
  • Бівак у тупіку
  • Карані дрэваў у якасці мастоў
  • Ён не змог забраць здабычу з куфра