FANDOM

ON-mapicon-Пещера Пячора Разарваны ветразь
Пещера Сломанных Парусов
Мапа
Грахтвуд-Пещера Разорванный парус-Карта
Акруга Валенвуд
рэгіён Грахтвуд
Персанажы Капітан Лінвэн, Булаг, Басну Фірэн, Бранці Крывавая Акула, Фаеныр, Дэкіюс
Істоты Гразевы краб, гіганцкі кажан, шкілет, мумія
Квэсты Поспех Альбатроса, Костка назаўжды

Пячора Разарваны ветразь (арыг. Cave of Broken Sails) — пячора у гульні The Elder Scrolls Online.

Elements-icon Абагульняльны артыкул:  «Пячоры (Online)».

Апісанне Edit

Пячора Разарваны ветразь — пячора, змесцаваная ў паўднёвай часткі рэгіёна Грахтвуд, Валенвуд. Адзін са спосабаў далезці да яе — рухацца з Хэйвена на паўднёвы захад. Таксама можна скарыстацца сеткай дарожных свяцілішчаў. Адно з іх знаходзіцца паўночна-заходней пячоры.

На ўзбярэжжы мора ў паўднёвай частцы рэгіёна, прыкладна на паўдарогі паміж Саўтпойнтам і Хэйвенам высіцца гара, што ўдаецца ў выглядзе паўвострава ў мора. Пад ёй змесцавана грандыёзная пячора і комплекс імперскіх катакомбаў, што засталіся як помнік даўно мінулай эпохі: кіраванні Імперыі Рэманаў у Грахтвуде. Пра яе даўно складалі легенды, а калі дакладней, пра скарбы, што захоўваюцца ў нетрах гэтай гары. У гады Войны Альянсаў, калі Валенвуд быў складнікам Дамініёна Альдмері, капітан карабля «Альбатрос», Лінвэн, вырашыла разам са сваёй камандай адшукаць скарб, пры гэтым у яе планы ўваходзіла перадача часткі скарбаў Талмору.

Каманда Альбатроса змагла знайсці пячору і пракрасціся ў яе. Але ў гэты момант адзін з чальцоў каманды, Бранці Крывавая Акула, падняў мяцеж, перабіў вялікую частку тых маракоў, хто не падтрымаў яго, і пайшоў у глыбіні пячоры. Капітан Лінвэн выбралася з пячоры і чакае дапамогу ля ўваходу. Уваход змесцаваны ў паўночнай частцы гары, крыху паўднёвей дарогі паміж Хэйвенам і Саўтпойнтам. Дарога схавана між скал і пачынаецца крыху заходней Хэйвена.

Сама лакацыя складаецца з трох шырокіх зон: першая частка пячор, умацаваная і пашыраная маракамі з Альбатроса, імперскі склеп і гіганцкі грот — старажытная марская база. У першай частцы пячоры жывуць гіганцкія кажаны, тут раскіданы цела маракоў і знаходзіцца выжылы Булаг разам са сваёй малпачкай Нуттал. Каджыт раскажа, што ў імперскім склепе вельмі шмат пастак, якія вельмі цяжка прайсці, але яго малпа можа дэактываваць механізм. Надалей яна будзе суправаджаць пратаганіста. Першая зона пячор уяўляе сабою які выгінаецца спуск з некалькімі прамежкавымі заламі.

Надалей тунэль пячоры пераходзіць у калідор імперскага склепа, які ахоўвае нежыць: муміі і шкілеты імперскіх салдатаў. Катакомбы склепа даволі складаны, цэнтральнай часткай з'яўляецца кольца, што ўтвараецца калідорам з падлогавымі пасткамі. У заходняй частцы знаходзіцца імперскае сховішча, што складаецца з дзвюх зал: у паўднёвым салдаты Бранці утрымваюць палонных і захоўваюць запасы, у паўночным — узбраенне. Характэрна, але зброя была выраблена Кавенантам Даггерфола, што паказвае на сувязь гэтага альянсу з мяцежнікамі. Ва ўсходняй частцы склепа знаходзіцца рытуальны пакой, дзе ўтрымваецца душа здані Дэкіюса, якога можна сустрэць ва ўсходняй частцы кольца. Ён папросіць сабраць чэрапы трох яго вартай і перапыніць рытуал. У паўночнай частцы склепа знаходзіцца вялікая зала, да якой прылягаюць чатыры маленькіх. У іх пасля гутаркі з капітанам Лінвэн пра далейшыя дзеянні Бяздушны сустрэне ацалелых маракоў з Альбатроса, вядучых бітву з нежыццю. Ля выйсця з залы знаходзіцца правая рука лідара мяцежнікаў, альтмер-чараўнік Басун Фірэн, якога пратаганісту трэба забіць.

З імперскага склепа Бяздушны трапляе ў вялікую Пячору, што з'яўляецца гіганцкім гротам, у якім абсталяваны порт, што некалі прымаў караблі. У яго паўднёвай частцы знаходзіцца прычал. Тут таксама пабіты буйны лагер мяцежнікаў, якім галоўным чынам складаюцца з выхадцаў з тэрыторый Кавенанта. У цэнтральнай частцы грота знаходзіцца напаўзанесены разламаны напалову карабель «Бэла Дама». Выйсце ў мора з грота заблакавана адломкамі. Бяздушнаму трэба будзе з дапамогай запальнай сумесі знішчыць аблогавыя зброі і запас агнявых салей, пасля чаго выпрастацца з Бранці Крывавай Акулай, якога можна знайсці ў лагеры ў паўднёва-заходняй часткі грота. Пасля згубы лідара мяцежнікаў пратаганісту трэба выратаваць Фаеныр, утрыманую ў адломках «Бэлы Дамы». Выйсце з грота знаходзіцца ў паўночна-ўсходняй частцы.

Планы Edit

Пячора Разарваны ветразь
Пещера Сломанных Парусов (план)

Квэсты Edit

Пабочныя квэсты Edit

  • «Поспех Альбатроса» — дапамагчы капітану карабля перамагчы мяцежнікаў і адкрыць скарбы пячоры.
  • «Костка назаўжды» — вызваліць душу імперца, перапыніўшы некраманцкі рытуал.

Галерэя Edit