Пячоры Варстаад
Пещеры Варстаад (вход).jpg
Мапа
Пещеры Варстаад (карта).jpg
Планы

Пещеры Варстаад (план).jpg

Акруга Салстхейм
рэгіён Горы Маэсрынг
Істоты Драугр, шкілет, касцяны воўк

Пячоры Варстаад (арыг. Varstaad Caves) — пячора у дадатку The Elder Scrolls III: Bloodmoon.

  • Коды лакацыі:

Solstheim
Varstaad Caves
-26
24

Апісанне[edit | edit source]

Земляная пячора, уваход у якую змесцаваны прыкладна на поўнач ад піка Хвіткальд, на беразе, прычынены шкурай мядзведзя. Сярэдніх памераў, але на здзіўленне маланаселенае падзямелле (тут могуць сустрэцца максімум пяць прадстаўнікоў Салстхеймскай нежыці, і то толькі ў самым канцы катакомбаў).

Спачатку пячоры ствараюць уражанне вельмі беднай на прыгоды і трафеі лакацыі. Толькі ля сцяны ў першай зале сустрэнуцца дзве бутэлечкі з зеллямі. Аднак у выніку калідор разгаліноўваецца на тры пляцоўкі, ахаваныя і ўтрымоўвальныя куфры з дабром. Самы заходні тупік захоўвае куфар (замак роўня «60»). На яго накрыўцы складзена крыху золата (100 манет) і стаіць бутля з зеллем. Дзве бутлі і смарагд ляжаць на падлозе ля процілеглай сцяны. У паўднёва-заходнім і паўднёвым пакоях можна знайсці па куфры (замкі «50» і «60») і рэшткі загінулых авантурнікаў. Па шляху ў паўднёвую залу, пад плоскім каменем, ляжаць косткі яшчэ аднаго загінулага прыгодніка і каштуюць два куфры (замкі «50» і «70»).