FANDOM

Радавая магільня Тэлас
Родовая гробница Телас - изображение
Мапа
Родовая гробница Телас - карта
Планы

Родовая гробница Телас. План Радавая магільня Тэлас

Акруга Ўвардэнфэлл
рэгіён Горкі захоўваў
Зоны Радавая магільня Тэлас
Істоты Дух продка, нежыць
Радавая магільня Тэлас (арыг. Thelas Ancestral Tomb) — радавая магільня у гульні The Elder Scrolls III: Morrowind.
  • Коды лакацыі:

Thelas Ancestral Tomb
-4
-9

Апісанне Edit

Радавая магільня Тэлас — гэта маленечкая пахавальня, пабудаваная шмат гадоў назад удалечыні ад буйных селішчаў і галоўных дарог Горкага берага. Калі падарожнік вырашыць прайсці па небяспечнай сцежцы, што ідзе на паўночны захад ад селішча Сэйда Нін, ён пэўна згорне да ўтоенага пад вадой гроту Нымавія і адправіцца строга на захад.

У гэтых месцах можна знайсці велізарную колькасць размаітых інгрэдыентаў: насупраць уваходу ў затопленую пячору квітнее прыгожы бруднахвостнік, на ніжняй частцы многіх дрэваў растуць выдатныя ўзоры гайфы фацыі і банглер бейна, а поруч з камянямі сустракаюцца святлівыя сыраежкі і ліловыя капрынусы. Па берагах унутраных вод выспы кусты хакльлоу растуць разам з багнымі папарацямі.

Побач з уваходам шуканае падзямелле жывуць вечна сонныя гразекрабы і самотны скальны наезнік, уяўлялы некаторую небяспеку для распачыналых вандроўнікаў. Вадаём жа поўны небяспечных і смяротных рыб-забойцаў, таму вельмі не рэкамендуецца скарачаць шлях праз водную роўнядзь.

Інтэр'ер Edit

У першую залу вядуць старыя ўсходы, злёгку асветленыя двума паходнямі. Тут неасцярожнага Нереварына чакае паўсталая са сваіх магіл нежыць, спачынку якой паспрыяюць атакоўныя загаворы, а таксама зброя з срэбра ці з адменнымі чарамі. Па ўсёй магільні стаяць некалькі алтароў і пахавальных урнаў з дарункамі для далёкіх продкаў. Аднак дакладна вядома, што самай важнай часткай прадметаў ужытку з'яўляецца свяцілішча Святога Велата, некалі які прывёў кімераў у гэтыя землі.

На коле з пылам, што знаходзіцца за адчыненымі дзвярамі, ляжаць некалькі каштоўных алхімічных інгрэдыентаў, а таксама там стаіць зачынены куфар і невялікая скрыначка. Усярэдзіне ўтрымваюцца ўзроўневыя прадметы рознаму кошту, а ледзь наводдаль ляжыць скрутак, уяўлялы немалую каштоўнасць для кожнага авантурніка.

Прадметы Edit

Нататкі Edit

  • Ключ, які адмыкае абодва куфры, ляжыць у каменным коле з пылам.

Галерэя Edit

  • Люстраная роўнядзь
  • Каштоўныя інгрэдыенты
  • Крутыя ўсходы
  • Спехам зробленыя паходні
  • Месца дароў
  • Выява прарока
  • Трухлявыя дзверы
  • Поўны небяспек спуск
  • Рэшткі продкаў