FANDOM

ON-иконка-Неотмеченная локация Радавая магільня Тэлас
Родовая гробница Телас (ESOM)
Мапа
Ёсць выява мапы мясцовасці з гэтай лакацыяй?
Тады, калі ласка, загрузіце яе!
Акруга Морраўінд
рэгіён Ўвардэнфэлл
Квэсты Радавыя магільні

Радавая магільня Тэлас (арыг. Thelas Ancestral Tomb) — неадзначаная лакацыя у гульні The Elder Scrolls Online.

Elements-icon Абагульняльны артыкул:  «Лакацыі (Online: Morrowind)».
Elements-icon Абагульняльны артыкул:  «Радавыя магільні (Online: Morrowind)».

Апісанне Edit

Радавая магільня Тэлас — неадзначаная лакацыя, змесцаваная ў паўднёва-заходняй частцы выспы Ўвардэнфэлл, Морраўінд. Адзін са спосабаў далезці да яе — рухацца з Сэйда Нін на захад. Таксама можна скарыстацца сеткай дарожных свяцілішчаў. Адно з іх знаходзіцца ўсходней лакацыі.

Гэта магільны склеп, што належыць сям'і Тэлас. Знаходзіцца яна на ўзбярэжжы Унутранага мора, у рэгіёне Горкі захоўваў, недалёка ад Сэйда Нін. Перад невялікім уваходам стаяць куфар, урна і некалькі свечак. На прыступках знаходзіцца пліта, з якой можна зрабіць замалёўку, утрымоўвальную падказку да месціва закінутай бібліятэкі Андулы. На самай пліце выгравіраваны прозвішча сям'і на даэдрычнам і герб Дома Хлаалу. Трапіць усярэдзіну гэтай радавой магільні немагчыма.

Квэсты Edit

Пабочныя квэсты Edit

  • «Радавыя магільні» — зрабіць замалёўкі з 30 радавых магільняў на Ўвардэнфэлле, каб знайсці закінутую бібліятэку Андулы.

Дасягненні Edit

Існуе дасягненне, злучанае з гэтай лакацыяй:

Абразок Дасягненне Ачкі Апісанне
Исследователь родовых гробниц (иконка) Даследнік радавых магільняў 50 Знайсці ўсе 30 радавых магільняў на Ўвардэнфэлле, зрабіць замалёўкі знойдзенага там і аднесці іх бібліятэкару Брадыну, каб знайсці месціва закінутай бібліятэкі Андулы.