FANDOM

Warning-icon
Трэба: дапоўніць.

Рыцары Полымя (арыг. Knights of the Flame) — фракцыя у гульні The Elder Scrolls II: Daggerfall.
Асноўныя звесткі Ёсць лагатып гэтай фракцыі?
Тады загрузіце яе!
Лідар Аберон Флайт, Дорыянна Флайт
Штаб-кватэра Антыклэр

Рыцары Полымя (арыг. Knights of the Flame) — шляхетны рыцарскі ордэн, службовец кіравальнай сям'і дынастыі Антыклэр, правінцыі Хай Рок. Уступіць у ордэн могуць толькі даказалыя сваю вылучную адданасць каралеўству Антыклэр і яго кіравальнай сям'і. Ордэн Рыцараў Полымя карыстаецца вялікай павагай сярод насельніцтва каралеўства, яго чальцы заўсёды могуць задарма пераначаваць у страўні, а адменна выбітным рыцарам падаецца маёнтак.

Гісторыя Edit

Падчас Вайны Бетоніі у 403 годзе Трэцяй Эры на нейтральнай тэрыторыі каралеўства Рэйх Градкіп, улады Даггерфолла і Сэнтінэля вырашылі скласці мірнае пагадненне ў сценах замка Рэйх Градкіп. Лорд Граддок, уладнік вышэйзгаданага нейтральнага каралеўства, выступаў у ролі пасярэдніка паміж двума варожымі бакамі. Аднак дамова гэтак і не была падпісана. Тэкст дамовы адрозніваўся ад раней абумоўленых мірных умоў, і змененыя становішчы былі далёка не ў карысць Сэнтінэля. У выніку раззлаваны кароль Камарон даў загад сваім войскам атакаваць. Тронная зала, а потым і гарадскія вуліцы Рэйх Градкіп былі заліты крывёй. Пасля разбурэнняў, учыненых войскамі Даггерфола і Сэнтінэля, пачасціліся выпадкі марадзёрства. Уся кіравальная сям'я Рэйх Градкіп была забіта падчас бойні, уладкаванай у палацы войскамі Даггерфола і Сэнтінэля. Адзіным выжылым апынулася хваравітае немаўля.

Пасля сканчэння Войны Бетоніі дзяржаўныя дарадцы прызначылі ўладнікам кузэна памерлага лорда Граддока — лорда Аберона Флайта. Аберон Флайт, з дапамогай дыктатарскага рэжыму, смог скончыць з панавалым у каралеўстве хаосам. Жыхары былі так удзячныя яму, што пагадзіліся прыняць яго ўмовы і змяніць назву каралеўства. З той пары Рэйх Градкіп стаў называцца Антыклерам. Тым часам і быў сфармаваны ордэн Рыцараў Полымя, чальцы якога былі безумоўна здраджаны лорду і лэдзі Флайт, якія выратавалі Антыклэр ад разрухі і хаосу.

У 417 годзе Трэцяй Эры, у час «Ператварэнні Захаду» ці «Дзіва Свету», з усіх размаітых, якія варагуюць паміж сабой каралеўстваў Іліакскага Затокі, засталіся толькі чатыры: Даггерфолл, Вэйрэст, Сэнтінэль і Арсініум, якія і захапілі землі сваіх былых суседзяў. Антыклэр, пасля гэтых падзей, увайшоў у склад каралеўства Даггерфолл. Пасля таго як каралеўства Антыклэр страціла свой суверэнітэт, Рыцары Полымя, магчыма, былі выцеснены даггерфольскімі Рыцарамі Цмока.