FANDOM

ЗначокДаэдрСвятилище Свяцілішча Малаката
Святилище Малаката 2
Мапа
Святилище Малаката. Карта
Планы

Святилище Малаката. План Свяцілішча Малаката

рэгіён Залаты захоўваў
Зоны Свяцілішча Малаката
Квэсты Малакат
Свяцілішча Малаката (арыг. Malacath's Shrine) — свяцілішча у гульні The Elder Scrolls IV: Oblivion.
  • Код лакацыі:

MalacathShrineExterior

Elements-icon Абагульняльны артыкул:  «Даэдрычныя свяцілішчы (Oblivion)».

Апісанне Edit

Свяцілішча Малаката — гэта даэдрычнае свяцілішча, прысвечанае Малакату, якое знаходзіцца да паўночнаму захаду ад Анвіла. Усе яго служкі з'яўляюцца оркамі: Шабоб гро-Рагдуш (кропка Ш), Чараўнік гро-Мургак (у кропцы М) і Горуб гро-Угдуб (кропка Г); іх тут можна сустрэць у кожны час дня і ночы, увесь час якія ўшаноўваюць сваёй боскасці.

Падказаць месцазнаходжанне гэтага свяцілішча могуць два жыхары Анвіла: Таўррон, чараўнік з Гільдыі чараўнікоў, і Пінарус Інвэнцыюс, мясцовы паляўнічы. Таўррон на пытанне пра даэдрычнам свяцілішча адкажа: «Да захаду ад форта Сатч і Залатой дарогі на Хаммерфэлл ёсць свяцілішча Малаката. Але я абыходжу яго бокам. Мне пакуль яшчэ дарагая мая шкура.» - пасля чаго на карце дадасца маркер. Калі ж спытаць Пінаруса Інвэнцыюса, то паляўнічы скажа: «Я бачыў вялікую статую Малаката да захаду ад форта Сатч і да захаду ад Залатой дарогі на Хаммерфэлл. Мне здалося, што там былі прыхільнікі даэдра.», гэты адказ таксама дадасць на карту героя маркер гэтага свяцілішча.

Прыйдучы сюды, герой убачыць вялікую статую Малаката, каля яе ўвесь час блукаюць яго прыхільнікі, яны то ўшаноўваюць боскасці, то адпачываюць на дзвюх крамах, пастаўленых тут. Бо статуя стаіць удалечыні ад абжытых месцаў, то адгэтуль можна толькі палюбавацца выглядам Абесінскага моры, які знаходзіцца ніжэй па схіле. Калі спусціцца туды, то можна знайсці адломкі карабля і няшмат здабычы побач. Але калі зайсці за саму статую Прынца Даэдра, тое можна знайсці куфар (з нязначным змесцівам, якое не аднаўляецца), пры жаданні ў ім можна захоўваць і свае рэчы. Адзін з оркаў, Шабоб гро-Рагдуш, падкажа, што Малакату патрэбен дар у выглядзе тлушчу троля. Але нават калі ў героя ёсць прыдатнае прынашэнне, ён не зможа пагаварыць з боскасцю да дасягнення 10 роўня.

Пабадзяўшыся каля свяцілішча, можна знайсці карысную расліну і сабраць з яго алхімічны інгрэдыент:

Квэсты Edit

Легенда планаў лакацыі (гл. інфабокс) Edit

  • — нязначны скарб
  • — супраціў (бос)

Нататкі Edit

  • Падчас пэўнага этапу галоўнага квэста на вяршыні ўзгорка побач са свяцілішчам адкрыюцца выпадковыя Брама Аблівіяна.

Галерэя Edit

  • Выгляд на Абесінскае мора
  • Шабоб гро-Рагдуш
  • Прыхільнікі Малаката
  • Выгляд на свяцілішчы Малаката зверху
  • На заходзе
  • Брама Аблівіяна на вяршыні ўзгорка
  • Свяцілішча пад святлом месяцаў
  • Нават уначы яны ўшаноўваюць сваёй боскасці
  • Куфар ззаду статуі