FANDOM

Себасцьян Лорт
Ref ID: 0001C4EA Base ID: 0001C4E5
Себастьян Лорт Sebastian Lort 002
ManIcon
Базавая інфармацыя
Ровень 7–40
Здароўе 175–500
Мана 190–460
Запас сіл 25
Раса Брэтон
Фракцыя Чараўнікі
Лакацыя Марозная пячора
Квэст Сабака — сябар даэдра
Себасцьян Лорт (арыг. Sebastian Lort) — персанаж у гульні The Elder Scrolls V: Skyrim.

Цябе даслаў Клавікус, так? Я не аддам табе Сякеру! Гэта ўсё, што ў мяне засталося!
— Себасцьян Лорт

Біяграфія Edit

Себастьян Лорт Sebastian Lort 001

Себасцьян Лортчараўнік-брэтон, насельнік Марознай пячоры.

У яго была дачка, якая ўшаноўвала Прынцу Даэдра Хірсіну і стала пярэваратнем. Няўцешны бацька не мог уціхамірыцца з тым, што яго дзяўчынка магла прымаць форму жудаснага звера. Ён у што б там ні стала хацеў спыніць яе праклёну, і прыйшоў з гэтым жаданнем да іншага даэдрычнаму лорду, выканаўцу жаданняў Клавікусу Вайлу. У адказ жорсткі даэдра дараваў яму Сякера Смутку.

Пагаварыць з ім немагчыма, ён спрадвечна наладжаны агрэсіўна да кожнага парушальніка яго сціплага прыстанку, падазраючы ўсіх (і, як бачна, не без падстаў) у жаданні займець адзінае, што ў яго засталося на памяць ад дачкі — сякеры, якой ён забіў яе, пазбыўшы ад праклёну такім спосабам.

Квэсты Edit

  • «Сабака — сябар даэдра» — Себасцьян з'яўляецца ў Марознай пячоры толькі падчас гэтага квэста Прынца Даэдра Клавікуса Вайла. Тамсама з'яўляецца Сякера Смутку, патрэбная для завяршэння гэтага задання. Сякера давядзецца займець тым ці іншым спосабам, але самахоць Себасцьян зброя не аддасць.

Інвентар Edit

Себасцьян апрануты ў выпадковае чорнае адзенне чараўніка, якое можа быць зачаравана на розныя эфекты. Сіла чараў залежыць ад роўня персанажа гульца: ад чыстага эфекту падвышэння хуткасці папаўненні магіі, да зніжэння кошту загавораў розных школ магіі разам з падвышэннем хуткасці яе папаўнення. Адзенне можа быць з каптуром ці без такога. У якасці абутку Себасцьян, як і многія іншыя чараўнікі, аддае перавагу звычайныя чорныя крамнінныя боты.

Узброены выпадковым узроўневым кінжалам, аж до даэдрычнага, які можа быць зачараваны на розныя эфекты. Таксама ў яго можа апынуцца выпадковы ўзроўневы кій вядзьмарства або разбурэнні.

Пры сабе ў яго можа быць які-небудзь з рэцэптаў зелляў і рэцэптаў кузні атранахаў, запоўнены ці пусты камень душ (аж до чорнага), выпадковы тым загаворы (аж да роўня «Адэпт»), выпадковае зелле, кожныя алхімічныя інгрэдыенты (1–3 шт.) і ўзроўневая колькасць золата (11–59 манет).

Характарыстыкі Edit

Усё навыкі, здольнасці і загаворы Себасцьяна адпавядаюць такім у безназоўных ведзьмакоў і могуць быць рознымі, бо, у залежнасці ад роўня персанажа гульца, ён можа грунтавацца на персанажах-ведзьмаках рознага роўня: ад ведзьмака-вучня, до ведзьмака-майстра. Ніжэй прыведзена табліца, што ілюструе залежнасць характарыстык Себасцьяна ад роўня персанажа гульца. Здольнасці паказаны ва ўсплывальных падказках да паказнікаў роўня навыкаў.

Характарыстыкі Себасцьяна Лорта адносна роўня персанажа гульца
LevelIcon Тып Health-icon MagickaIcon Sneak icon Alteration icon Conjuration icon Destruction icon Restoration icon Загаворы
1–18 Калдун-вучань 175 190 19 24 28 24 28
19–26 Калдун-адэпт 234 261 25 34 43 34 43
27–35 Калдун 317 333 30 49 68 44 64
36–45 Старэйшы вядзьмак 392 393 36 62 88 57 84
46+ Калдун-майстар 500 460 44 78 100 73 100
Pin-icon Нататкаапроч паказаных у табліцы навыкаў вышэй базавага у Себасцьяна могуць быць развіты «Алхімія», «Красамоўства» і «Ілюзія», але не вышэй 20-ці адзінак і толькі пасля таго, як персанаж гульца дасягне 19 роўня.

Нататкі Edit

  • Себасцьян Лорт з'яўляецца ў Марознай пячоры толькі падчас квэста «Сабака — сябар даэдра». У іншых сітуацыях у пячоры знаходзіцца ўзроўневы вядзьмак.
  • Себасцьяна можна не забіваць, калі ў галоўнага героя добра развіты навык «Утойлівасць». Сякера Смутку ляжыць на алтары ў пячоры Себасцьяна і зброю можна проста неўпрыкмет выкрасці, не ўступаючы ў бой.