The Elder Scrolls Wiki
Advertisement
The Elder Scrolls Wiki
Серн
Ref ID: XX0198F8 Base ID: XX0198F7
Серн.png
ManIcon.png
Базавая інфармацыя
Ровень 1
Здароўе 50
Мана 50
Запас сіл 50
Раса Старэйшы
Лакацыя Цясніна Ранішняга Світанку
Серн (арыг. Sern) — персанаж у дадатку The Elder Scrolls V: Dawnguard.

А кажуць, Варта Світанку дапамагае людзям, бароніць нас ад небяспек… Добрыя заступнічкі, нават за браму нас не пускаюць.
— Серн

Біяграфія[]

Серн — пажылы чалавек, адзін з уцекачоў, якія ратуюцца ад вампіраў у невялікім лагеры пад сценамі форта Вартавыя Світанку у цясніна Ранішняга Світанку. Лагер з'яўляецца там у ходзе місіі па пошуку Валерыкі у Каірне Душ.

Усяго ў лагеры чацвёра ўцекачоў: рэдгардка Джэйрі, нордская сямейная пара Баркнар і Алвайд і, уласна, Серн. Усе баяцца нападу вампіраў і спадзяюцца, што Варта Світанку ўпусціць іх за сцены форта. Аднак Серн найболей незадаволены і, вядома ж, самы бурклівы з усіх.

Увесь час седзячы на сваім бервяне, ён адпускае з'едлівыя рэплікі ў адрас Вартавых: «Я, дурань, думаў, што тут будзе бяспечна… А яны нас нават за браму не пускаюць», «Хіба цяжка прахарчаваць некалькі лішніх ратоў? Ужо не збяднелі б… а яны загналі нас сюды, як жывёла», «Я не стану маліць на каленях пра абарону. Дый не ўпэўнены, што на гэтага Ізрана дзеюць маленні» і «А кажуць, Варта Світанку дапамагае людзям, бароніць нас ад небяспек… Добрыя заступнічкі, нават за браму нас не пускаюць».

Інвентар[]

Серн апрануты ў простую фермерскую адзенне, якая складаецца з грубага сіне-карычневага камзола на завязках са светлымі рукавамі, пераперазанага дзягай, і светлых портак. Абуты ў простыя фермерскія боты са светлай скуры. Зусім не ўзброены і больш за ніякія прадметы пры сабе не мае.

Характарыстыкі[]

Даволі дзіўна, што па гульнявой класіфікацыі Серн з'яўляецца дрэмора блізкага бою (арыг. Dremora Melee). Хоць гэта спецыялізацыя мае на ўвазе высокі ровень валодання аднаручным і двухручным зброяй, адбіваннем удараў і мастацтвам нашэнні цяжкай брані, а таксама сярэднім роўнем мастацтвы утойлівага перасоўвання, для Сарна разлік гэтых паказнікаў адключаны ў рэсурсах гульні. Таму ровень усіх яго навыкаў складае ўсяго 5 адзінак, што нават ніжэй базавага роўня. Ніякімі здольнасцямі і загаворамі Серн таксама не валодае.

Нататкі[]

  • Як ні дзіўна, але для Сарна не складзены скрыпт распарадку дня. Ён проста ўвесь час сядзіць на тым самым бервяне, куды быў змешчаны распрацоўнікамі.
Advertisement