FANDOM

Серн
Ref ID: XX0198F8 Base ID: XX0198F7
Серн
ManIcon
Базавая інфармацыя
Ровень 1
Здароўе 50
Мана 50
Запас сіл 50
Раса Старэйшы
Лакацыя Цясніна Ранішняга Світанку
Серн (арыг. Sern) — персанаж у дадатку The Elder Scrolls V: Dawnguard.

А кажуць, Варта Світанку дапамагае людзям, бароніць нас ад небяспек… Добрыя заступнічкі, нават за браму нас не пускаюць.
— Серн

Біяграфія Edit

Серн — пажылы чалавек, адзін з уцекачоў, якія ратуюцца ад вампіраў у невялікім лагеры пад сценамі форта Вартавыя Світанку у цясніна Ранішняга Світанку. Лагер з'яўляецца там у ходзе місіі па пошуку Валерыкі у Каірне Душ.

Усяго ў лагеры чацвёра ўцекачоў: рэдгардка Джэйрі, нордская сямейная пара Баркнар і Алвайд і, уласна, Серн. Усе баяцца нападу вампіраў і спадзяюцца, што Варта Світанку ўпусціць іх за сцены форта. Аднак Серн найболей незадаволены і, вядома ж, самы бурклівы з усіх.

Увесь час седзячы на сваім бервяне, ён адпускае з'едлівыя рэплікі ў адрас Вартавых: «Я, дурань, думаў, што тут будзе бяспечна… А яны нас нават за браму не пускаюць», «Хіба цяжка прахарчаваць некалькі лішніх ратоў? Ужо не збяднелі б… а яны загналі нас сюды, як жывёла», «Я не стану маліць на каленях пра абарону. Дый не ўпэўнены, што на гэтага Ізрана дзеюць маленні» і «А кажуць, Варта Світанку дапамагае людзям, бароніць нас ад небяспек… Добрыя заступнічкі, нават за браму нас не пускаюць».

Інвентар Edit

Серн апрануты ў простую фермерскую адзенне, якая складаецца з грубага сіне-карычневага камзола на завязках са светлымі рукавамі, пераперазанага дзягай, і светлых портак. Абуты ў простыя фермерскія боты са светлай скуры. Зусім не ўзброены і больш за ніякія прадметы пры сабе не мае.

Характарыстыкі Edit

Даволі дзіўна, што па гульнявой класіфікацыі Серн з'яўляецца дрэмора блізкага бою (арыг. Dremora Melee). Хоць гэта спецыялізацыя мае на ўвазе высокі ровень валодання аднаручным і двухручным зброяй, адбіваннем удараў і мастацтвам нашэнні цяжкай брані, а таксама сярэднім роўнем мастацтвы утойлівага перасоўвання, для Сарна разлік гэтых паказнікаў адключаны ў рэсурсах гульні. Таму ровень усіх яго навыкаў складае ўсяго 5 адзінак, што нават ніжэй базавага роўня. Ніякімі здольнасцямі і загаворамі Серн таксама не валодае.

Нататкі Edit

  • Як ні дзіўна, але для Сарна не складзены скрыпт распарадку дня. Ён проста ўвесь час сядзіць на тым самым бервяне, куды быў змешчаны распрацоўнікамі.